  • Data: 2010-11-30 13:52:25
    Temat: Re: utrzymanie prywatnej drogi
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:id2u20$k54$1@news.onet.pl...

    > No co ty ten bałwan został nauczony że każdy robi za niego i w głowie
    > się mu to nie mieści, jak u każdego darmozjada na garnuszku MOPSu.

    Bo to jest taka mentalność robola którego komuniści dokwaterowali do prywatnej
    kamienicy - "Ja tu bede tera mieszkał bo mam prawo a właściciel niech sprząta bo to
    jego - no chyba że mi to odda to ja posprzątam ale cudzego sie brzydze. I niech sie
    wali, niech sie pali ale możecie mi skoczyć bo ja tu mam papierek i pieczontke."
    Smutne.

    Konrad