  • 11. Data: 2010-03-26 17:44:38
    Temat: Re: utrata prawa jazdy
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:n1v83x2aqy0u$....@p...to.moja.p
    asja.net...
    > Prowadzenia w sensie kierowania nimi.
    > Prowadzenie roweru to pchanie go. Kierowanie rowerem - to jazda na nim.
    > Ot taki mały językowy miszmasz.

    prowadzenie=kierowanie.
    Prowadzisz auto, czyli kierujesz. Nawet zobacz co masz napisane w słowniku.
    Jak chodzi Ci, że nogi są na ziemi, ręce na kierownicy i poruszasz się to nie
    prowadzisz, a pchasz.
    Za tłumaczenie w sądzie "prowadziłem rower" na bank zostanie zabrane PJ.

  • 12. Data: 2010-03-26 17:44:39
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "wirefree" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Nostradamus pisze:

    > Sugeruje zeby bylo tyle samo warte co obywatela bo wychodzi na to ze pies
    > to nadczlowiek jak ss man.

    Głupiś. A teraz moją opinię o tobie i tobie podobnym uzasadnię ;)
    Społeczeństwo płaci podatki m.in. po to aby policja pilnowała porządku i
    bezpieczeństwa. Zdanie marginesu mającego "problemy" w kontakcie z policją
    się nie liczy. Policjant występuje przed sądem jako świadek, nie
    zainteresowany materialnie i uprzedzony o odpowiedzialności karnej za
    składanie fałszywych zeznań. Chciałbyś jego słowo zrównać ze słowem pijaczka
    na rowerze który w dodatku może kłamać i robi to interesownie aby ocalić
    d....?
    Reasumując-głupiś;)

  • 13. Data: 2010-03-26 18:14:13
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Znam Psiarniee zbyt dobrze

    Tak też myślałem, menelu ;)

    I EOT

  • 14. Data: 2010-03-26 18:14:15
    Od: "n...@g...pl" <m...@p...fm>

    Wyczytaliśmy, że można próbować złożyć wniosek o warunkowe umorzenie
    postepowania.
    Wtedy minimalny okres 1 roku pozbawienia PJ moze być zawieszony / anulowany
    (?)
    W jaki sposób i kiedy się można o to ubiegać? Jakie kryteria muszą byc
    spełnione?
    Jezeli gość nigdy nie był karany,prowadzi pojazdy od wielu lat, i nigdy nie
    spowodował nawet stłuczki?
    Czy na tej podstawie można prosić o "warunkowe umorzenie postepowania"?

  • 15. Data: 2010-03-26 18:24:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    qwerty w <news:hoirpl$ibr$1@news.task.gda.pl>:

    > Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości grup
    asja.net...

    > prowadzenie=kierowanie.

    PoRD ma inne zdanie

    > Prowadzisz auto, czyli kierujesz. Nawet zobacz co masz napisane w słowniku.

    Słownik jest używany, gdy brakuje definicji w ustawie

    > Jak chodzi Ci, że nogi są na ziemi, ręce na kierownicy i poruszasz się to nie
    > prowadzisz, a pchasz.

    Nie odróżniasz definicji kierującego od pieszego.

    kierujący - osobę, która kieruje pojazdem lub zespołem pojazdów, a także
    osobę, która prowadzi kolumnę pieszych, jedzie wierzchem albo pędzi
    zwierzęta pojedynczo lub w stadzie;

    pieszy - osobę znajdującą się poza pojazdem na drodze i niewykonującą na
    niej robót lub czynności przewidzianych odrębnymi przepisami; za pieszego
    uważa się również osobę prowadzącą, ciągnącą lub pchającą rower, motorower,
    motocykl, wózek dziecięcy, podręczny lub inwalidzki, osobę poruszającą się w
    wózku inwalidzkim, a także osobę w wieku do 10 lat kierującą rowerem pod
    opieką osoby dorosłej;

    i jeszcze:
    uczestnik ruchu - pieszego, kierującego, a także inne osoby przebywające w
    pojeździe lub na pojeździe znajdującym się na drodze;

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2010-03-26 18:27:16
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 26 Mar, 18:44, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > prowadzenie=kierowanie.

    Nie masz racji - wg. prawa o ruchu drogowym kierowanie a prowadzenie
    to coś innego. "jazda" samochodem, rowerem czy innym pojazdem to
    kierowanie. A w szczególności prowadzący rower jest pieszym:

    Regards
    Matt

  • 17. Data: 2010-03-26 18:51:12
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-26 19:14, Użytkownik n...@g...pl napisał:

    > Wyczytaliśmy, że można próbować złożyć wniosek o warunkowe umorzenie
    > postepowania.

    Wiesz dlaczego w więzieniach jest więcej kierujących rowerem pod wpływem
    niż samochodem, pomimo że logika wskazuje że powinno być odwrotnie ?
    Bo ci złapani na rowerze nie mieli pieniędzy na samochód ale i nie
    mieli na dobrego adwokata.
    Szukaj dobrego albo niech znajomy zmienia zawód.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-03-26 18:55:17
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 26.03.2010 19:37, Madrzejszy od radia. wrote:

    > Sam jestes menelem psie pierdolony

    Zablysnales intelektem.
    I umiejetnoscia zmieniania emaila w Thunderbirdzie.

    Brawo, geniuszu.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 19. Data: 2010-03-26 19:29:47
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Zablysnales intelektem.
    > I umiejetnoscia zmieniania emaila w Thunderbirdzie.
    >
    > Brawo, geniuszu.

    Grozisz mi pedale ?

  • 20. Data: 2010-03-26 19:36:18
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>