eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesyłka › Re: uszkodzona przesyłka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uszkodzona przesyłka
    Date: Thu, 11 Jun 2009 18:56:08 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <h0rdj5$4av$1@mx1.internetia.pl>
    References: <h0qoa0$17f$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-108-51.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1244740005 4447 77.253.108.51 (11 Jun 2009 17:06:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Jun 2009 17:06:45 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Antivirus: avast! (VPS 090610-0, 2009-06-10), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:592991
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "doomspawn" <s...@a...asf> napisał w wiadomości
    news:h0qoa0$17f$1@inews.gazeta.pl...
    <ciach>
    > Po tym dośc przydługim wstępie mam pytanie, co mogę zrobić? Szukałem w
    > sieci i tam głównie pisało o protokole szkody u kuriera, że jak nie ma to
    > trzeba w ciągu 7 dni zgłosić. Ale dlaczego ja mam się tym martwić?

    Bo to jest w Twoim interesie i takie są uroki zakupów na odległość. Taka
    smutna prawda.

    > Nie mam czasu siedzieć w domu i czekać aż jakiś raczy się pokazać. Do
    > pracy tez nie mam zamiaru, żeby przyjeżdzał i mi przeszkadzał. Znajomego

    Jakoś się z nim musisz umówić. Spisanie protokołu szkody nie boli.
    Przyjeżdża kurier, pokazujesz mu uszkodzone pudełko i towar, on wypełnia
    blankiecik, obaj podpisujecie, dostajesz kopię.
    Zresztą, tak czy inaczej będziesz musiał odesłać w jakiś sposób tą
    uszkodzoną grę.

    Pretensje do sklepu możesz mieć tylko o to, że wysłali kurierem, a nie
    pocztą (i jak rozumiem zapłaciłeś za Tą przesyłkę drożej) i za to jakiejś
    rekompensaty możesz dochodzić.

    Pozdrawiam
    Czabu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1