eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesyłka › Re: uszkodzona przesyłka
  • Data: 2009-06-11 16:56:08
    Temat: Re: uszkodzona przesyłka
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "doomspawn" <s...@a...asf> napisał w wiadomości
    news:h0qoa0$17f$1@inews.gazeta.pl...
    <ciach>
    > Po tym dośc przydługim wstępie mam pytanie, co mogę zrobić? Szukałem w
    > sieci i tam głównie pisało o protokole szkody u kuriera, że jak nie ma to
    > trzeba w ciągu 7 dni zgłosić. Ale dlaczego ja mam się tym martwić?

    Bo to jest w Twoim interesie i takie są uroki zakupów na odległość. Taka
    smutna prawda.

    > Nie mam czasu siedzieć w domu i czekać aż jakiś raczy się pokazać. Do
    > pracy tez nie mam zamiaru, żeby przyjeżdzał i mi przeszkadzał. Znajomego

    Jakoś się z nim musisz umówić. Spisanie protokołu szkody nie boli.
    Przyjeżdża kurier, pokazujesz mu uszkodzone pudełko i towar, on wypełnia
    blankiecik, obaj podpisujecie, dostajesz kopię.
    Zresztą, tak czy inaczej będziesz musiał odesłać w jakiś sposób tą
    uszkodzoną grę.

    Pretensje do sklepu możesz mieć tylko o to, że wysłali kurierem, a nie
    pocztą (i jak rozumiem zapłaciłeś za Tą przesyłkę drożej) i za to jakiejś
    rekompensaty możesz dochodzić.

    Pozdrawiam
    Czabu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1