eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesyłka › Re: uszkodzona przesyłka
  • Data: 2009-06-11 12:47:27
    Temat: Re: uszkodzona przesyłka
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Thu, 11 Jun 2009 14:33:13 +0200, kuba napisał(a):

    > Z chwilą wydania rzeczy przewoźnikowi przez sprzedawcę przechodzi na
    > Ciebie ryzyko przypadkowego uszkodzenia rzeczy.

    A tak hipotetycznie - załóżmy że klient otrzymał taki uszkodzony towar i
    zamiast reklamować u przewoźnika odsyła go w ciągu 10 dni sprzedawcy.
    Teoretycznie ponosi wtedy tylko koszty przesyłki, natomiast ma spokój z
    reklamacją, bo wiadomo że u nas to zawsze są z tym problemy i zabiera to
    często dużo czasu.
    Tym sposobem sprzedawca może też rościć od przewoźnika rekompensaty, a jemu
    jako instytucji może być łatwiej to logistycznie opanować.
    Problem tylko w odpowiednim opakowaniu towaru, żeby nie było od razu widać
    wgniecenia ;]


    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1