  • 11. Data: 2009-11-19 11:04:14
    Temat: Re: ustawa flagowa??
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 11:51:36 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Ja się boję rzeczy bardziej realnych - na przykład tego, że o naszej
    > gospodarce będą decydować niemieccy politycy w Brukseli.

    To chyba i tak czasem może być lepsze, niż jeśli będą to polscy, z
    Warszawy... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 12. Data: 2009-11-19 11:06:59
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 19, 12:04 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Dnia Thu, 19 Nov 2009 11:51:36 +0100, Liwiusz napisa (a):

    > To chyba i tak czasem mo e by lepsze, ni je li b d to polscy, z
    > Warszawy... ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<==

    Dokladnie ;)

    Jak tak sie przygladam to to niemieckie zarzdzanie gospodarka...
    budowa drog... stadionow... samochodow czy nawet pilka nozna to sie
    deko lepiej sprawdza jak nasze :) Skad to przywiazanie do "polskiej
    mysli szkoleniowej" tfu "ekonomicznej" :)

  • 13. Data: 2009-11-19 11:11:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BK pisze:

> [...]
    > deko lepiej sprawdza jak nasze :) Skad to przywiazanie do "polskiej
    > mysli szkoleniowej" tfu "ekonomicznej" :)

    Naiwnością jest sądzić, że politycy prezentujący niemieckie interesy
    będą mieli na celu rozwijanie naszej gospodarki tak jak swojej.

    Poza tym jest chyba oczywiste, że lepiej rządzić jednym krajem, niż
    całym Związkiem Krajów, a sprawne rządzenie całym światem jest już
    niemożliwe. To co dobre dla Polski, może być odmienne niż to co dobre
    dla innego kraju.

    A w razie katastrofy, lepiej zawrócić statek o nazwie Polska, niż
    Titanica o nazwie EU.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2009-11-19 11:17:07
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 19, 12:11 pm, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Naiwnością jest sądzić, że politycy prezentujący niemieckie interesy
    > będą mieli na celu rozwijanie naszej gospodarki tak jak swojej.

    Jasne, ze naiwnoscia, zwlaszcza, ze nawet nasi politycy nie zajmuja
    sie rozwijaniem naszej gospodarki.

    Ale zakladajac, ze spelni sie cale czarnowidzenie i cala gospodarka,
    ziemie odzyskane itp. itd. wpadnie w rece zlych niemcow to chyba to
    juz bedzie ich gospodarka :)

    BK

    ps. zeby nie bylo, ja tak troche "pol zartem - pol serio" :)

  • 15. Data: 2009-11-19 11:26:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BK pisze:

    > Jasne, ze naiwnoscia, zwlaszcza, ze nawet nasi politycy nie zajmuja
    > sie rozwijaniem naszej gospodarki.

    Bo to nie są polscy politycy. PO jest popierana i finansowana przez
    niemieckie fundacje, które są dotowane przez rząd RFN.

    > Ale zakladajac, ze spelni sie cale czarnowidzenie i cala gospodarka,
    > ziemie odzyskane itp. itd. wpadnie w rece zlych niemcow to chyba to
    > juz bedzie ich gospodarka :)

    Historia uczy, że co tereny okupowane, to tereny okupowane.

    > ps. zeby nie bylo, ja tak troche "pol zartem - pol serio" :)

    Jeszcze zapłaczesz :)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2009-11-19 11:30:34
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 19, 12:26 pm, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Bo to nie są polscy politycy. PO jest popierana i finansowana przez
    > niemieckie fundacje, które są dotowane przez rząd RFN.

    dobra dobra - ale "niemoc" intelektualna dotyczy wszystkich kolejnych
    rzadow, a nie tylko PO ;)

    >    Historia uczy, że co tereny okupowane, to tereny okupowane.

    >   Jeszcze zapłaczesz :)

    Jesli przy kufelku pszenicznego i bawarskiej kielbasce to moze to
    przezyje :) :) :)

  • 17. Data: 2009-11-19 11:39:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BK pisze:

    > dobra dobra - ale "niemoc" intelektualna dotyczy wszystkich kolejnych
    > rzadow, a nie tylko PO ;)

    Bo to są niemal od 20 lat ci sami ludzie, co najwyżej nazwy partii
    się zmieniają.

    Tak tanio się sprzedasz? :)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2009-11-19 11:42:47
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-11-2009 o 12:30:34 BK <b...@g...com> napisał(a):

    > dobra dobra - ale "niemoc" intelektualna dotyczy wszystkich kolejnych
    > rzadow, a nie tylko PO ;)

    Pokerowy Waldemar kiedyś czyścił sobie UOP, a teraz uniezależnił nas przez
    uzależnienie,
    był też Olin, cudotwórca Sachs ze swoimi kompanami, Buzek który zostawił
    dziurę Bauca
    i 4 pseudoreformy a teraz grzeje się na synekurze.
    Paradoksalnie to chyba Miller był polskim patriotą :)
    Także ja popieram tezę że mamy teraz powtórkę 18 wieku - penetracja od
    morza po góry.

    > Jesli przy kufelku pszenicznego i bawarskiej kielbasce to moze to
    > przezyje :) :) :)

    A to swoją drogą. Tylko warto wiedzieć że to nie jest kiełbasa swojska ;)

    --
    Tomek

  • 19. Data: 2009-11-19 12:01:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 12:26:01 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Historia uczy, że co tereny okupowane, to tereny okupowane.

    W sumie chyba brak różnicy czy goli Cię ów okupant, czy "swój".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 20. Data: 2009-11-19 12:12:15
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Tomek <t...@o...pl> naskrobał/a w news:op.u3msw01ol60ql1@tmr:

    > Widzę że projekt jest zgodny z prawem Unii Europejskiej,
    > ale nie widzę żeby ktos badał czy jest zgodny z Konstytucją.

    Jestem prwie pewny, że jest zgodny z Konstytucją USA.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153