    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ustawa flagowa??
    Date: Thu, 19 Nov 2009 12:11:28 +0100

    BK pisze:

    > Dokladnie ;)
    >
    > Jak tak sie przygladam to to niemieckie zarzdzanie gospodarka...
    > budowa drog... stadionow... samochodow czy nawet pilka nozna to sie
    > deko lepiej sprawdza jak nasze :) Skad to przywiazanie do "polskiej
    > mysli szkoleniowej" tfu "ekonomicznej" :)

    Naiwnością jest sądzić, że politycy prezentujący niemieckie interesy
    będą mieli na celu rozwijanie naszej gospodarki tak jak swojej.

    Poza tym jest chyba oczywiste, że lepiej rządzić jednym krajem, niż
    całym Związkiem Krajów, a sprawne rządzenie całym światem jest już
    niemożliwe. To co dobre dla Polski, może być odmienne niż to co dobre
    dla innego kraju.

    A w razie katastrofy, lepiej zawrócić statek o nazwie Polska, niż
    Titanica o nazwie EU.

    --
    Liwiusz