    From: "IwonaW" <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ustalenie stosunku pracy
    Date: Fri, 25 Nov 2011 12:45:22 +0100

    Użytkownik "Ireneusz Brycki" <i...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jamero$779$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam nadzieję, że nie chodzi o to co jest namnniej istotne w moim pytaniu
    > czyli obliczenia ile zostanie na rękę z 2800 zł netto (2800 - minus zus,
    > minus podatek = w zależności od wyskości zusu mniej a więcej 1700, ale
    > nawet gdyby się równało 1500 albo 2750 to jest to najmniej istotna rzecz w
    > kontekście mojego pytania....
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

    Chodzi o to co i na jakiej podstawie wystawiales pracodawcy.
    Jezeli miales umowe o prace to nie powinienes wystawiac rachunkow,
    jezeli miales umowe-zlecenie to wtedy wystawiasz rachunki ale co z ta
    obowiazkowa obecnoscia? Delegacjami? Urlopami?
    Jezeli wystawiales faktury to powinienes prowadzic dzialalnosc gospodarcza.
    To co piszesz po prostu kupy sie nie trzyma.

    pzdr
    Iwona