  • Data: 2011-11-26 15:17:20
    Temat: Re: ustalenie stosunku pracy
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-25 23:38, Proste Prawo pisze:

    > Moim zdaniem: typowe. Czy złe? Nie jestem pewny.

    A ja owszem. Przypomina mi to psa gryzącego rękę, która go karmiła.
    To dorosły facet, więc albo godzi się na nie do końca akceptowalne
    warunki pracy, ale jednocześnie ma możliwość zarobienia na chleb, albo
    unosi się honorem i do upadłego szuka posady na etat.
    Naprawdę nikt mu nie kazał podejmować takiej decyzji, a nawet jeśli w
    końcu przestało mu to pasować, to zawsze może odejść. Po kija do tego
    robić bagno na odchodnym? Bo chyba nie liczy, że ktoś będzie go chciał
    jeszcze zatrudniać.

    N.