  • 1. Data: 2006-03-05 14:10:58
    Temat: uporczywy komorkowicz
    Od: "Carpiediem" <t...@p...onet.pl>

    witam
    mam pewien problem, od jakiegos czasu, jakis dowcipnis (ok 20latek)
    wydzwania do mnie, puszcza mi sygnaly, o roznych porach dnia i nocy. nie
    wiem skad ma moj nr telefonu, na poczatku ignorowalem to ale z czasem
    zaczelo mnie to juz wkurzac. zadzwonilem do niego ze swojego telefonu ale
    nie odbiera, sprobowalem wiec z drugiego telefonu i odbiera wlasnie ow
    mlodzieniec i sie rozlacza... zastanawiam sie czy pojsc z tym problemem do
    swojego operatora , czy zglosic to na policje...

    pozdrawiam
    carpiediem

  • 2. Data: 2006-03-05 14:53:48
    Temat: Re: uporczywy komorkowicz
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Carpiediem [###t...@p...onet.pl.###] napisał:
> [...]
    problemem
    > do swojego operatora , czy zglosic to na policje...

    A nie możesz go przefiltrować na poziomie swojego telefonu? Większość
    pozwala dla grup ustawiać osobne sygnały. Stwórz grupę dla idiotów,
    włącz go do niej i przyporządkuj pusty dzwonek. W ten sposób gość
    trafi do KF-u i po problemie. Co więcej nie bedzie wiedział o tym,
    więc nie zacznie wydzwaniać z innego telefonu tak szybko.

    Wie, że mało prawnie, ale powinno być skuteczne.

  • 3. Data: 2006-03-05 15:54:38
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > więc nie zacznie wydzwaniać z innego telefonu tak szybko.
    >
    > Wie, że mało prawnie, ale powinno być skuteczne.

    a co jeśli dzwoni na telefon domowy ?

  • 4. Data: 2006-03-05 16:31:58
    Od: macteanimo<a...@k...pl>

    Ewentualnie:
    Art. 107 kodeksu wykroczeń
    Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błąd lub w inny sposób
    złośliwie niepokoi,
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo
    karze nagany.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-03-05 16:59:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    macteanimo napisał(a):
> [...]
    > złośliwie niepokoi,
    > podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo

    a ja sie moge zalozyc ze to nie w celu dokuczenia :-)

    P.

  • 6. Data: 2006-03-05 17:49:46
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Carpiediem" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mlodzieniec i sie rozlacza... zastanawiam sie czy pojsc z tym problemem do
    > swojego operatora , czy zglosic to na policje...

    w sytuacji kiedy inni Twoi znajomi nie puszczaja Ci sygnalów,
    tylko jak juz dzwonia do Ciebie to po to abys odebral
    mozesz sobie ustawic telefon na automatyczne odbieranie rozmow
    po ilus tam sekundach,
    jak sie koles zlapie raz drugi dziesiaty to moze sobie odpusci,
    a swoja drogą to ja bym jemu tez puszczal sygnaly

    pozdr. Piotrek

  • 7. Data: 2006-03-05 18:53:52
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości

    a co jeśli dzwoni na telefon domowy ?

    Ja bym zrobil przekierowanie na 997.
    Ma to sens, jesli dzwoni seriami. Dyzurny postawi go do pionu.
    Jesli chodzi o techniczne szczegoly, to zadaj pytanie na pl.misc.telefonia -
    tam Ci opisze.

    Njlepiej, gdybys mial ISDN, wowczas instalujesz np. Advanced Call Manager i
    praktycznie dajesz rade gnojowi - XFritz (chyba) tez dalby rade.

    Pozrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2006-03-05 18:55:23
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Wie, że mało prawnie, ale powinno być skuteczne.

    Minusem takiego rozwiazania jest narazenie telefonu - mimo wszystko jednak
    na zdalna eksploatacje przez zlosliwca - bateria sie jednak wyczerpuje.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2006-03-05 21:15:26
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > Ja bym zrobil przekierowanie na 997.
    > Ma to sens, jesli dzwoni seriami.

    Wybacz, ale Twoja rada nie ma _żadnego_ sensu.
    Nie da się zrobić przekierowania na numer alarmowy.
    Koniec.

    Piotr

  • 10. Data: 2006-03-05 21:29:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PiotRek wrote:

    > Wybacz, ale Twoja rada nie ma _żadnego_ sensu.
    > Nie da się zrobić przekierowania na numer alarmowy.

    Dać się pewnie jakoś da, tylko po co?

    No, chyba że ktoś koniecznie chce mieć kłopoty za niepotrzebne
    blokowanie numeru alarmowego ;)