    From: "Interkas" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uporczywy komorkowicz
    Date: Sun, 5 Mar 2006 18:49:46 +0100

    Użytkownik "Carpiediem" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dueri5$br8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > witam
    > mam pewien problem, od jakiegos czasu, jakis dowcipnis (ok 20latek)
    > wydzwania do mnie, puszcza mi sygnaly, o roznych porach dnia i nocy. nie
    > wiem skad ma moj nr telefonu, na poczatku ignorowalem to ale z czasem
    > zaczelo mnie to juz wkurzac. zadzwonilem do niego ze swojego telefonu ale
    > nie odbiera, sprobowalem wiec z drugiego telefonu i odbiera wlasnie ow
    > mlodzieniec i sie rozlacza... zastanawiam sie czy pojsc z tym problemem do
    > swojego operatora , czy zglosic to na policje...

    w sytuacji kiedy inni Twoi znajomi nie puszczaja Ci sygnalów,
    tylko jak juz dzwonia do Ciebie to po to abys odebral
    mozesz sobie ustawic telefon na automatyczne odbieranie rozmow
    po ilus tam sekundach,
    jak sie koles zlapie raz drugi dziesiaty to moze sobie odpusci,
    a swoja drogą to ja bym jemu tez puszczal sygnaly

    pozdr. Piotrek