  • Data: 2006-01-13 19:50:52
    Temat: Re: uporczywe puszczanie sygnalu na tel komorkowy
    Od: "Robert Mucha" <r...@r...futuro.info> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam, miałam to samo ale do tego dostawałam obraźliwe sms-y, poszłam z
    tym
    > na policję a oni, że nic nie zrobią, bo nic facet mi nie robi. Niczym mi
    nie
    > grozi. Poza tym nie ustalą kto to, bo ma napewno tel. "tak tak" albo inny
    na
    > kartę. Do operatora też dzwoniłam, nie mają takiej opcji żeby zablokować
    ten

    Pierdu, pierdu... Poprostu matola się d... nie chciało ruszyc. Ja bym
    poszedl do prokuratury z doniesieniem o popelnieniu przestepstwa w tedy beda
    musieli cos zrobic. Mozna roznie argumetowac. Ze jest to nekanie lub
    molestowanie -> wg, k.p. jest to kazde nieakceptowalne zachowanie.
    To "psim" obowiązkiem policji jest przeprowadzenie postepowania. To tak
    jakby powiedziec ze morderca pewnie juz sobie poszedl i sie go nie znajdzie

    Robert