  • Data: 2006-01-12 18:42:27
    Temat: Re: uporczywe puszczanie sygnalu na tel komorkowy
    Od: "beavis" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paula" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:dq5m7s$310c$1@main.viknet.pl...
    > Witam, miałam to samo ale do tego dostawałam obraźliwe sms-y, poszłam z
    > tym na policję a oni, że nic nie zrobią, bo nic facet mi nie robi. Niczym
    > mi nie grozi. Poza tym nie ustalą kto to, bo ma napewno tel. "tak tak"
    > albo inny na kartę. Do operatora też dzwoniłam, nie mają takiej opcji żeby
    > zablokować ten numer. Gościu po roku dał sobie spokój. Zaczęłam odbierać
    > telefony, więc trzochę grosza stracił i może się znudził.
    >Dziekuje wszystkim za wypowiedzi.
    Niestety to nie zalatwia problemu...Sprobuje tak jak mi radzi Paula, lecz
    jesli macie jeszcze jakies inne sugestie to bardzo o nie prosze.

    Mam jeszcze pytanie: ostatnio mam z tel. kom na 888...Czy mozna sprawdzic
    abonenta ?
    Czy mozna przekierowac ten numer na jakis inny przypadkowy, moze by mu sie
    znudzilo ?

    Serdecznie pozdrawiam,

    Ewelina