  • 1. Data: 2003-03-18 11:55:07
    Temat: umowy o prace na czas okreslony
    Od: "Bożena W." <b...@w...pl>

    Witam!
    Może ktoś z grupowiczów pomoże mi rozwiać wątpliwości dotyczace Art.25.1
    k.p. dotyczące ilości zawieranych umów na czas okreslony.Wprawdzie przepis
    wejdzie w życie kiedy przystapimy do Unii , ale chciałabym znać prawidłową
    interpretacje tego przepisu.
    Chodzi mi o to , czy do liczby umów zawartych na czas okreslony wlicza sie
    tez umowę zawartą na okres próbny?
    Czy przepis dotyczy wyłącznie umów na czas okreslony?

  • 2. Data: 2003-03-18 14:07:22
    Temat: Re: umowy o prace na czas okreslony
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 18 Mar 2003 12:55:07 +0100, "Bożena W."
    <b...@w...pl> zakodował:

    >Chodzi mi o to , czy do liczby umów zawartych na czas okreslony wlicza sie
    >tez umowę zawartą na okres próbny?

    Nie

    >Czy przepis dotyczy wyłącznie umów na czas okreslony?

    Tak.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-03-18 14:08:01
    Temat: Odp: umowy o prace na czas okreslony
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Witam,
    Umowy na okres próbny nie wlicza się do ogólnej ilości umów na czas
    określony. Umów okreśłonych może być teraz dowolna ilość. Choć moim zdaniem
    jeżeli pracodawca podpisuje z pracownikiem wiele umów na czas określony ,to
    nie traktuje go poważnie.

    Joanna

  • 4. Data: 2003-03-18 15:38:45
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Bożena W. <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b571b4$ldg$...@a...news.tpi.pl...
    > Czy przepis dotyczy wyłącznie umów na czas okreslony?

    nie a jesli ktoś twierdzi inaczej prosze o podstawę byc moze sie myle ...

    Sandra

  • 5. Data: 2003-03-18 15:39:48
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Joanna Grynfelder <j...@g...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b579f5$38q$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    zdaniem
    > jeżeli pracodawca podpisuje z pracownikiem wiele umów na czas określony

    to nie jest kwestia powagi to kwestia interesu ...

    Sandra