  • 1. Data: 2003-03-18 09:25:39
    Temat: Śmiercionośna kolonizacja - zbrodnie globalistów
    Od: "Peaceman" <c...@n...wp.pl>

    ... w zarządzie doradców zasiada George Bush ... Barrick Gold znajduje się
    na liście 27 międzynarodowych korporacji górniczych, kontrolujących 80 - 90%
    wydobycia zasobów naturalnych Afryki ...
    http://strony.wp.pl/wp/colonization_usa/

  • 2. Data: 2003-03-18 12:04:42
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    A co na to Twój lekarz?

  • 3. Data: 2003-03-18 12:05:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A co na to Twój lekarz?

    Nic.On do lekarzy nie chadza bo spiskują na jego życie;)
    Wogóle nikt go nie lubi;) Wszystko przez Busha!

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 4. Data: 2003-03-18 13:42:08
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message >

    > Nic.On do lekarzy nie chadza bo spiskują na jego życie;)
    > Wogóle nikt go nie lubi;) Wszystko przez Busha!

    :-)))

  • 5. Data: 2003-03-18 14:20:02
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)

    > międzynarodowych korporacji górniczych, kontrolujących 80 - 90%
    >wydobycia zasobów naturalnych Afryki ...

    No i dobrze, a co moze sami "afrykanie" dali by sobie rade z
    wydobyciem tych surowcow?

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 6. Data: 2003-03-18 14:42:51
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)

    >He he - jedyne, z czym afrykanie daja sobie rade, to wydobywanie sobie na
    >wzajem mózgów maczetami.

    Dokładnie, dlatego kolonizacja jest tam wskazana, inaczej Afryka
    zupełnie utonie we krwii, głodzie i w ogniu. Jedyne co może uratować
    tych biednych ludzi, to ponowna kolonizacja.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 7. Data: 2003-03-18 14:43:10
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > He he - jedyne, z czym afrykanie daja sobie rade, to wydobywanie sobie na
    > wzajem mózgów maczetami.

    He he - to baaardzo niepoprawny politycznie pogląd i zaraz
    kolega Peaceman podniesie raban ;-)

    Pix

  • 8. Data: 2003-03-18 14:43:13
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Witek Mozga" <m...@t...pl.N.O.S.P.A.M> wrote in message

> [...]
    > wydobyciem tych surowcow?

    He he - jedyne, z czym afrykanie daja sobie rade, to wydobywanie sobie na

    Depi.

  • 9. Data: 2003-03-18 20:27:21
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "pix" <p...@w...pl> wrote in message

    > He he - to baaardzo niepoprawny politycznie pogląd i zaraz
    > kolega Peaceman podniesie raban ;-)

    Niestety to nie jest pogląd, tylko fakt. Mugabe wyrzucił białych farmerów
    ( nota bene przy milczeniu lub nieśmiałym karceniu reszty śwaita ) i teraz
    mrą z głodu, bo odebrać białasom ziemie, przy okazji paru z nich w tej ziemi
    permanentnie umieszczając, to potrafią, ale juz zrobic tak, żeby costam do
    jedzenia urosło to jest ponad ich siły.

    A co do politycznej poprawności, to mam do niej taki sam stosunek, jak do
    każdej innej zakłamanej ideologii. Możecie domyślać sie, gdzie ją mam.

    A na Peaceman-ów mam niezawodne lekarstwo - KF :-))))

    Depi.

  • 10. Data: 2003-03-18 21:01:35
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Niestety to nie jest pogląd, tylko fakt.

    Ten fakt jest "niesłuszny" więc się nie liczy :-))

> [...]
    ziemi
    > permanentnie umieszczając, to potrafią, ale juz zrobic tak, żeby costam do

    Ano.

    > A co do politycznej poprawności, to mam do niej taki sam stosunek, jak do
    > każdej innej zakłamanej ideologii. Możecie domyślać sie, gdzie ją mam.

    Niestety owa ideologia ogłupia całe masy ludzi :-(

    pozd.Pix