    From: "Bożena W." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowy o prace na czas okreslony
    Date: Tue, 18 Mar 2003 12:55:07 +0100

    Witam!
    Może ktoś z grupowiczów pomoże mi rozwiać wątpliwości dotyczace Art.25.1
    k.p. dotyczące ilości zawieranych umów na czas okreslony.Wprawdzie przepis
    wejdzie w życie kiedy przystapimy do Unii , ale chciałabym znać prawidłową
    interpretacje tego przepisu.
    Chodzi mi o to , czy do liczby umów zawartych na czas okreslony wlicza sie
    tez umowę zawartą na okres próbny?
    Czy przepis dotyczy wyłącznie umów na czas okreslony?