  • 1. Data: 2003-03-18 08:55:53
    Temat: samochod na gwarancji
    Od: "andrzej" <a...@p...onet.pl>

    kupilem w ubieglym roku samochod, jest on na gwarancji. w jej ramach
    kilkakrotnie/5 razy/ zwracalem sie do serwisu , gdyz byly problemy z
    uruchamianiem pojazdu. po ostatniej naprawie usterka wystepuje nadal/ jak
    jest silnik zimny sa problemy z uruchomieniem pojazdu/ tak jak powiedzialem,
    5 razy juz reklamowalem te sama usterke. poniewaz ona wystepuje nadal mam
    pytanie:

    1. czy moge zazadac nowego pojazdu?i w oparciu o jakie przepisy/w ksiazce
    gwarancyjnej nie ma nic odnosnie wymiany pojazdu/

    2. czy jesli zgodza sie wymienic mi pojazd, to jak ma wygladac rozliczenie
    finansowe? - mam samchod z 2002 roku, - czy wiec maja mi dac z 2002 roku
    pojazd, czy tez z 2003 i czy wowczas musze cos doplacac? i jak bedzie
    wygladalo rozliczenie w przypadku, gdy takiego modelu juz nie produkuja -
    czy ja musze cokolwiek doplacac, czy tez to "ich" problem, by zapewnic mi
    odpowiedni samochod.

    bylbym wdzieczny za odpowiedzi.

    pozdrawiam
    andrzej