  • 1. Data: 2005-06-09 11:50:12
    Temat: umowa o przeniesienie praw autorkich
    Od: Sławek <n...@w...pl>

    Witam

    Bardzo bym prosił o szybkie wyjaśnienie. Czy w świetle urzędu skarbowego
    Umowa o stworzeniu i przeniesieniu majątkowych praw autorskich i Umowa
    o dzieło jest traktowana w ten sam sposób? Chodzi mi o aspekt podatkowy
    i forme zgłaszania tego. Czyli do urzędu odprowadza podatek
    zleceniodawca (firma) ja to uwzględniam dopiero w zeznaniu rocznym
    (osoba fizyczna).
    A tak przy okazji to czy przeniesienie owych praw autorskich pozbawia
    mnie możliwości powiedzmy prezentacji dzieła w swoim portfolio?\
    Będę wdzięczny za odpowiedź.

    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2005-06-09 14:10:07
    Temat: Re: umowa o przeniesienie praw autorkich
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Sławek* wrote in <news:d89an2$r6k$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > A tak przy okazji to czy przeniesienie owych praw autorskich pozbawia
    > mnie możliwości powiedzmy prezentacji dzieła w swoim portfolio?\

    własciwie to dalej masz osobiste prawa autorskie i masz prawo widniec
    jako autor swego dzieła.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.