  • 1. Data: 2005-06-09 11:38:17
    Temat: szukam porady
    Od: Szukająca porady<m...@w...pl>

    dostaje na gg liczne obraźliwe teksty pod moim adresem.Ta osoba zna moj telefon
    a zmiana numeru nie wchodzi w gre.Znam jej numer IP poprzez inwigilator gg.Czy
    mogę złożyc doniesienie?Dodam ze osoba ta wyraźnie częst podkreśla że chce
    mnie dręczyc.Padają również wyzwiska.Pisze również że zastrzeżnienie nr nic nie
    da bo bedzie pisać z innym.Niesttey to prawda.Bo juz próbowałam.Czy moge
    wnieść oskarzenie i co takiej osobie grozi?czy mam szanse na wygranie?mam
    dowody w postaci tych rozmów-archiwum.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-09 11:45:41
    Temat: Re: szukam porady
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Szukająca porady" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > dostaje na gg liczne obraźliwe teksty pod moim adresem.Ta osoba zna moj
    > telefon
    > a zmiana numeru nie wchodzi w gre.

    Nie wiem w jakiej sieci masz telefon, ale w IDEI chyba sie da zablokowac
    smsy przychodzące z netu A jesli chodzi o gg skorzystaj z opcji "nie
    pokazuj wiadomosci od nieznajomych" i po sprawie. Niech sobie pisze do
    woli:-))

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-06-09 23:12:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szukająca porady" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Karnie raczej za takie wybryki wiele się nie zdziała. można by cywilnie
    próbować, ale moim zdaniem gra nie warta świeczki. Blokować po prostu
    kolejne numery, z których pisze i liczyć, ze zmądrzeje.