  • Data: 2010-01-14 17:01:39
    Temat: Re: umowa na odległość?
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Silly, silly KM nabazgrału:

    > witam znawców zawiłości umów net 24
    > właśnie dogadałem się z nieco bełkoczącym konsultantem Netii w sprawie
    > przedłużenia umowy. Pytanie: czy mogę odstąpić od tej słownej umowy
    > poniekąd zawartej na odległość, pytam na wszelki wypadek o swoje
    > prawa. Warto wiedzieć.

    Możesz, w terminie bodajże do siedmiu dni, ale że memoria fragilis, to
    niech ktoś mnie poprawi w tej kwestii w razie czego.

    > Jak na razie niczego nie podpisałem, czy takie
    > "tak" w trakcie rozmowy może być wykorzystane przeciwko mnie?

    Jeżeli ci zapowiedziano, że podpisuje się z tobą umowę telefoniczną,
    zapowiedziano, że rozmowa jest nagrywana, treść umowy przeczytano, a ty
    na każde pytanie odpowiedziałeś twierdząco (czy jak tam sobie życzyli),
    to tak, takie "tak" może być - ewentualnie - wykorzystane przeciwko
    tobie.

    --
    tbr