  • Data: 2010-01-14 22:50:54
    Temat: Re: umowa na odległość?
    Od: "Agall" <a...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Coś jest na rzeczy z tymi konsultantami, a raczej namolnymi
    pośrednikami/naganiaczami dzwoniącymi w celu przedłużenia umowy z Netią. Do
    mnie dzwonili po raz 5(!) usiłując sprzedać obietnicę działania usługi. Na
    moją prośbę o pokazanie (test podobny jak w neostradzie), jak i czy ta
    zwiększona prędkość zadziała gadka na okragło ta sama, jak z panienką, "tak,
    ale po ślubie (zawarciu umowy) później można próbować negocjować niższą
    opcje..." Hm, chyba np. częstsze całuski, ale bez dupci...
    Właśnie, czy "rozwód" z Netią do 10 dni od zawarcia takiej umowy będzie
    możliwy?