  • 31. Data: 2012-09-24 17:02:31
    Temat: Re: umowa bezpieczna najmu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 16:54:45 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski
    napisał:

    > Skoro Ci się opłaci, to nic, tylko gratulować. Mam nadzieję, że liczysz
    >
    > to co wkładasz dodatkowo, a więc koszty remontów, koszty wymiany
    >
    > wyposażenia i koszty związane z tym, że średnio 1-2 miesiące w roku
    >
    > mieszkanie nie jest wynajęte.
    Już kilka razy pisałes o tych średnich 1-2 miesiącach. Nie wiem skąd to bierzesz. Ja
    aktualnie wynajmuje 3 lokale mieszkalne. "Przestojów było 2tyg w jednym
    mieszkaniu(dłuższa zmiana lokatórów gdyz poprzednik wyprowadził sie z dnia na dzień)
    A tak non stop sa lokatorzy. Dużej rotacji nie mam ale jak tytlko mam info że ktoś
    się wyprowadza daje ogłoszenie w lokalnych portalach i od razu telefony od kolejnych
    chętnych. I miasto 40tysięczne bez "studentów"

  • 32. Data: 2012-09-24 17:26:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
    > Już kilka razy pisałes o tych średnich 1-2 miesiącach.

    zalozyl, ze studentow na wakacjach nie ma.

  • 33. Data: 2012-09-24 19:54:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 17:26:10 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > zalozyl, ze studentow na wakacjach nie ma.

    A czemu wynajem=studenci?
    Ja wynajmuje tzw. normalnym rodzinom, "magistrów" u nas nie ma- rotacja dzięki temu
    minimalna, kosztów remontów praktycznie nie ponoszę(lokatorzy sami sobie malują itp,
    jedni nawet drzwi wejściowe ostatnio sami wymienili za moją zgodą oczywiście)

  • 34. Data: 2012-09-24 20:58:10
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 24.09.2012 19:54, Kris pisze:

> [...]
    jedni nawet drzwi wejściowe ostatnio sami wymienili za moją zgodą oczywiście)

    Masz za to większe ryzyko że lokator Ci powie "nie mam na czynsz i nic
    mi Pan nie zrobisz".

    p. m.

  • 35. Data: 2012-09-24 21:21:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 20:58:27 UTC+2 użytkownik m napisał:
    > W dniu 24.09.2012 19:54, Kris pisze:

    > Masz za to większe ryzyko że lokator Ci powie "nie mam na czynsz i nic
    >
    > mi Pan nie zrobisz".
    Większe niż w przypadku wynajmu dla "magistrów"? Czemu?

  • 36. Data: 2012-09-24 21:38:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

> [...]
    jedni nawet drzwi wejściowe ostatnio sami wymienili za moją zgodą oczywiście)

    ba jak sie mieszka w miescie studenckim to sie ma zawezone pole widzenia.

  • 37. Data: 2012-09-24 21:40:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m wrote:

    > Masz za to większe ryzyko że lokator Ci powie "nie mam na czynsz i nic
    > mi Pan nie zrobisz".

    ale mniejsze ryzyko niesciagniecia tego przez komornika niz w przypadku
    studenta gołodupca.

  • 38. Data: 2012-09-24 22:09:28
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 24.09.2012 21:21, Kris pisze:

    > Większe niż w przypadku wynajmu dla "magistrów"? Czemu?

    Bo magistry in spe mają zazwyczaj dokąd wrócić, nie mają zazwyczaj
    jeszcze własnej rodziny.

    Niemagistry, zwłaszcza jak żonate i dzieciate, mogą nie mieć dokąd się
    wynieść.

    p. m.

  • 39. Data: 2012-09-25 16:00:36
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wiadomo liczne sa przypadki, gdy "kuty na cztery nogi" cwany, a
    > nieuczciwy lokator wykazuje MZ nadmiernie łaskawe dla najemcy prawo i de
    > facto zagarnia czyjąswłasność, [...]

    czy taki punkt ma sens:

    /w przypadku gdy zaległość z tyt opłaty czynszowej lub mediów jest większa
    niż 2000zł umowa ulega rozwiązaniu w trybie natychmiastowym/

    ?

    pzdr
    Piotr

  • 40. Data: 2012-09-25 16:02:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.09.2012 16:00, PH pisze:
    > U?ytkownik "p47" <k...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > czy taki punkt ma sens:
    >
    > /w przypadku gdy zaleg?o?ae z tyt op?aty czynszowej lub mediów jest wieksza
    > ni? 2000z? umowa ulega rozwi?zaniu w trybie natychmiastowym/

    Niezbyt - jest kompletnie nieczytelny ;->
    (ustaw kodowanie)