  • 11. Data: 2013-08-20 12:10:18
    Temat: Re: umowa bez wiedzy osoby decyzyjnej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ale ona nie zawierała umowy na żadne linie, tylko na kanały telewizyjne.
    > Powiedzmy dla ustalenia uwagi, że Trwam, Al Jazeera i Gorące Lolitki.
    > Kanały zostały włączone, czyli dostarczone do Pani Mamusi.

    Nie, zostały dostarczone innemu abonentowi.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2013-08-20 12:22:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Aug 2013, z wrote:

    > Miał on taką manierę że często mówił TAK wysłuchując rozmówcy.

    Oduczył się?
    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2013-08-20 12:30:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 20.08.2013 12:10, Liwiusz pisze:

    > Nie, zostały dostarczone innemu abonentowi.

    Nie, zostały dostarczone pod właściwy adres. To, że mieszka tam więcej
    ludzi.... Jak moja żona zamówi np. Buty na Allegro, to jak dostarczą jej
    do mojego mieszkania, to jej umowa jest nieważna?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2013-08-20 12:33:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 18:27:10 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Tak mi teraz przyszło do głowy żeby każdą rozmowę nagrywać. Taki backup.
    > Po kamerce w aucie i dyktafonie podczas rozmowy z "wadzą" kolejne
    > zadanie do odrobienia żeby jakoś normalnie żyć w tym kraju :-)

    Wiesz że w tym kraju sa normalnie żyjący, szczęśliwi ludzie i niepotrzebne im
    nagrywanie każdej rozmowy, kamerka w aucie, dyktafon do rozmów z władzą itp. Uwierz
    mi można normalnie żyć a paranoja to się podobno daje leczyć;)

  • 15. Data: 2013-08-20 12:37:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale ona nie zawierała umowy na żadne linie, tylko na kanały telewizyjne.
    > Powiedzmy dla ustalenia uwagi, że Trwam, Al Jazeera i Gorące Lolitki. Kanały
    > zostały włączone, czyli dostarczone do Pani Mamusi.

    Ale jakim prawem przesyłają je drutem, na ktory umowę ma pytający?
    Niech mu zapłacą odszkodowanie za bezprawne rozporządzanie
    swoimi łączami które już mu wynajęli :>
    Myślisz, że możesz wynająć mieszkanie a potem przyjść do najemcy
    z tekstem "ale panie, tu jeszcze będę trzymał dwie kozy sąsiada"?

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2013-08-20 12:38:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nie, zostały dostarczone pod właściwy adres. To, że mieszka tam więcej
    > ludzi.... Jak moja żona zamówi np. Buty na Allegro, to jak dostarczą jej
    > do mojego mieszkania, to jej umowa jest nieważna?

    Ale to jest zła analogia.

    Aby dostarczyć sygnał TV, trzeba zapewnić końcówkę, która umożliwi
    odbiór. Mamie takiej końcówki nie zapewniono.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2013-08-20 12:42:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Nie, zostały dostarczone pod właściwy adres.

    To nie wystarcza.
    Mamusia może sobie zamówić WŁASNĄ usługę i na niej co tam żywnie chce.
    Faktem jest, że jeśli jest podatna na "zgadzanie się", to wątkodawca
    ma problem, bo tylko czekać kiedy któryś kanciarz to wykorzysta
    i wepchnie TAKĄ umowę.

    > To, że mieszka tam więcej ludzi....

    To każdy z nich może sobie zawrzeć własną umowę.
    Nie ma przeciwwskazań.
    Ale pytający nie wyraził zgody na przesyłanie CZYICHŚ
    treści na łączach które wynajął DLA SIEBIE.

    > Jak moja żona zamówi np. Buty na Allegro, to jak dostarczą jej do
    > mojego mieszkania, to jej umowa jest nieważna?

    Zmień przykład, bo zarówno brak "wiązania elementów" (umowy)
    a po drugie żona ma prawa wynikłe wprost z KRiO oraz KC,
    te prawa ISTNIEJĄ tak jakbyś wystawił pełnomonictwo
    do korzystania z lokalu na prawach lokatora.
    Matka wątkotwórcy nie ma takiego pełnomocnictwa do rozporządzania
    umową z operatorem.

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2013-08-20 12:48:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 20.08.2013 12:38, Liwiusz pisze:

    > Aby dostarczyć sygnał TV, trzeba zapewnić końcówkę, która umożliwi
    > odbiór. Mamie takiej końcówki nie zapewniono.

    A czemu każdy ma dostać swoją ,,końcówkę''? Kablówka jest rodzinna, cała
    rodzina korzysta.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2013-08-20 12:49:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > A czemu każdy ma dostać swoją ,,końcówkę''? Kablówka jest rodzinna, cała
    > rodzina korzysta.

    Nieważne kto korzysta, płacić ma ten, co zawarł umowę i komu
    doprowadzają sygnał.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2013-08-20 12:54:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie, zostały dostarczone pod właściwy adres.

    Ale do złego abonenta.

    > To, że mieszka tam więcej
    > ludzi.... Jak moja żona zamówi np. Buty na Allegro, to jak dostarczą jej
    > do mojego mieszkania, to jej umowa jest nieważna?

    Ale oni jej tych butów nie dostarczyli. Dostarczyli je komuś innemu. Ona
    nie miała w tym przypadku technicznych możliwości odbioru bo nie miała
    osobnej linii abonenckiej.