  • 31. Data: 2013-03-07 01:34:59
    Temat: Re: umorzenie dochodzenia - czy mozna wystapic ponownie ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Przedawnienie wchodzi w rachubę

    no 10 lat.
    troche duzo,
    po za tym spadkobiercy nie maja zakazu pojscia do sądu. zawsze moga.
    szansa na wygranie jest wprost proporcjonalna do lenistwa dluznika.

  • 32. Data: 2013-03-07 09:42:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Gorzej.
    > Nie jest.
    > (19% lub więcej dochodowego zamiast 12% darowiznowego)

    No to jeszcze ładniej :)

  • 33. Data: 2013-03-07 09:52:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Mar 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Przedawnienie wchodzi w rachubę

    Ale w jakim kontekście?
    "Wyzwolenia" terminu podatkowego co do zasady nie powoduje (zajrzałem
    do interpretacji), a intencją zdaje się było właśnie pytanie o "pożyczkę
    wieczystą" ;)
    Załatwić podatkami pożyczkodawcę będą więc mogli dopiero spadkobiercy,
    stawiając go pod ścianą - albo oddaje, albo powołuje się na przedawnienie,
    albo akceptuje "odpuszczenie" (a umorzenie implikuje PIT).
    Ale ostrzeżenie o spadkobiercach już było w tym wątku :)

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2013-03-07 18:08:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 06 Mar 2013 11:49:33 +0100, news
    <color1@{wytnij.to}interia.pl> wrote:

    >przepuscil pieniadze na zakup gadzetow i dziewczyny...
    >
    >czy to nie jest przywlaszczenie ?
    Nie. To handel ludźmi.

    WAM

  • 35. Data: 2013-03-08 10:46:09
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    > Nie widać.
    > Rzuciłem okiem na zapiski różnych interpretacji, i wychodzi iż
    > również upływ przedawnienia nie powoduje skutków podatkowych
    > (mogą być i zdaje się są zapiski szczególne, np. dla DG,
    > nie sprawdzałem).

    > Tylko pamiętaj, że to wlicza się do spadku :P

    A jak zakon pożyczy fundacji? :)

    --
    Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
    do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

  • 36. Data: 2013-03-08 16:22:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Mar 2013, Slawek Kotynski wrote:

    > A jak zakon pożyczy fundacji? :)

    A to nie ma w ogóle sprawy darowizny :D
    (z p. widzenia podatkowego, tylko "fizyczni" podpadają
    pod osobny podatek, u osób prawnych liczy się jako przychód)

    pzdr, Gotfryd