  • Data: 2006-03-01 15:11:26
    Temat: Re: uciazliwy najemca
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-03-01 14:28 +0200, Użytkownik awex napisał :
    [ciach]
    > przyznam sie ze do tej pory żylem w przekonaniu iz z wiekiem osiaga sie pewien
    > poziom intelektualny,ale sie myliłem skoro panowie nie sa w stanie docenic
    > kwestii "przychylego sąsiada"
    > zapomniałem tez dodać ze moja cierpliwosc zaczyna sie konczyc po 18miesiacach
    > zaciskania zębów

    Szczerze wspolczuje, ja wytrzymalam krocej.
    Poradze Ci to co poradzila mi SM. Po pierwsze notuj dokladnie w jakich
    dniach i godzinach odbywaja sie te halasy. Ja mialam przebasowane
    glosniki dniami i nocami, a do tego imprezy, darcie ryja i rozne tego
    typu atrakcje w postaci otwierania okien na osciez i puszczania umc-umc.
    Jesli sa to halasy nocne to "nawet lepiej" , bo w przypadku sprawy w
    sadzie masz wygrana od reki. Po drugie: mozesz wzywac SM lub policje. Ja
    wzywalam SM. Po trzykrotnym wezwaniu sprawa zostala przekazana przez SM
    sadowi grodzkiemu. Ja bylam tylko swiadkiem (moglam zostac oskarzycielem
    posilkowym). Trwalo to (od ostatniego zgloszenia do rozprawy) jakies pol
    roku, ale teraz nareszcie mam spokoj, bo ten wór wynajal jakims
    spokojnym ludziom:-) Nie wiem, ajki byl wyrok dokladnie, ale
    zadzialalo najwyrazniej:-) Niektorym wpis do akt moze przeszkodzic w
    karierze:-)
    Zycze powodzenia!

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    http://labradory.info/