  • Data: 2006-03-01 14:16:39
    Temat: Re: uciazliwy najemca
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 1 Mar 2006 13:28:56 +0000 (UTC), *awex*
    <news:du47io$kbi$1@opal.futuro.pl> napisał(a):

    > Niestety kazdy przypadek utrudniania zycia człowiekowi przez innego człowieka
    > jest inny. Zdecydowalem sie załozyc nowy temat troche tez ze wzgledu na
    > nieprzespana noc, troche na moja narastajaca irytacje moim problemem.
    > Wyglada on tak.
    [...]

    Zglosić do administracji, niech ściagną za mordę właściciela tego mieszkania
    i niech właściciel się tłumaczy za tych typów.
    Wzywać też za każdym razem policję. Policja postraszy ich oraz właściela
    sądem grodzkim to się uspokoją, albo wyniosą z tego mieszkania.

    --
    Kaja