  • 61. Data: 2010-03-09 19:31:38
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    news:a20be291-f41c-439a-b8d5-a8a5944086ba@15g2000yqi
    .googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > w zyciu nie podpisalbym umowy ubezpieczenia, ktora zobowiazuje mnie do
    > placenia skladki, a "wrazieco" i tak musze pokryc cala szkode - bo to
    > zadne ubezpieczenie ;)
    Podpisałbyś, podpisał...
    Wystarczy, że stworzono by takie prawo. ;)
    Podpisujesz przecież umowę w myśl której płacisz taką samą składkę za
    pojazd, którym codziennie jeździsz stwarzając ryzyko powstania poważnych
    szkód jak i za pojazd, który masz sobie w garażu, rozmontowany do remontu od
    3 lat.
    I nie masz możliwości zadeklarowania nieużytkowania pojazdu skutkującego
    znacznym zmniejszeniem składki w związku z minimalnym ryzykiem spowodowania
    przy jego użyciu szkody.

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2010-03-09 19:44:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ubezpieczenie kierowcy - to znaczy kogo?

    osoby posiadajacej stosowne uprawnienia i prowadzacej pojazd po ulicy

    > Każdej osoby posiadającej prawo jazdy, niezależnie od tego czy w ogóle
    > prowadzi?

    jak nie prowadzi, wtedy sie nie ubezpiecza, ale rowniez nie ma prawa siasc
    za kolko

    > To dopiero byłby bezsens.

    bezsens to jest teraz, kiedy musisz ubezpieczyc samochod nie poruszajacy sie
    po ulicach, bo tak

    a posiadajac np 3 samochody musisz miec 3 ubezpieczenia, mimo iz i tak tylko
    jednym samochodem na raz mozesz jezdzic

  • 63. Data: 2010-03-09 19:55:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    R.M. wrote:

    > zgadza sie, ale pieniadze wtedy by nie przepadaly, mysle ze kazdy
    > powinien miec mozliwosc wyboru

    masz do wyboru zaplacic ubezpieczenie w wysokosci tego tysiaca złotych
    lub wpłacić kaucję do zwrotu. Myślę, że kaucja tak od 500 tyś powinna
    się zaczynać.

  • 64. Data: 2010-03-09 20:09:50
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-09 17:31:56 +0100, "kamil" <k...@s...com> said:

    > budżetu,
    > odpowiedzialność cywilną pojazdu
    >
    > Znasz kraj, gdzie ubezpiecza sie kierowcow?

    Nie znam wszystkich krajów na tej planecie.
    Systemy prawne innych krajów znam baaaaaaaaaardzo pobieżnie.

    Ale jaki to ma związek z tym, że to śmieszne, iż od odpowiedzialności
    CYWILNEJ ubezpiecza się URZĄDZENIE?

    --
    Bydlę

  • 65. Data: 2010-03-09 20:12:13
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-09 17:55:16 +0100, "kamil" <k...@s...com> said:

    > samochod za 8000 i ubezpieczenie za
    > 1000 ojciec im kupi. Samochodu za 100 i ubezpieczenia za 8000 raczej nie.

    Wiem co chciałeś napisać, ale arytmetycznie to zdanie nie robi.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 66. Data: 2010-03-09 20:14:31
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-09 20:23:18 +0100, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:hn5si7$k65$1@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    > To akurat jest logiczne.

    Nie, nie jest.

    > Konkretnym pojazdem może szkodę wyrządzić nie tylko jego właściciel

    I już powinieneś zajarzyć: auto nie wyrządza krzywdy tylko człowiek.

    --
    Bydlę

  • 67. Data: 2010-03-09 20:19:11
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com>

    > o tym nie wiedzialem, moze faktycznie zwykle ubezpieczenie jest dobre

    Jest rewelacyjne ;-)

  • 68. Data: 2010-03-09 20:19:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hn6a73$g0s$2@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    pisze:

    > Nie, nie jest.
    Nie czuję się winny twej niemożności zrozumienia.

    > I już powinieneś zajarzyć: auto nie wyrządza krzywdy tylko człowiek.
    Z pewnością masz wobec tej teorii jakiś odkrywczy pomysł.
    Czy można liczyć, że się podzielisz swą ideą?

    --
    Jotte

  • 69. Data: 2010-03-09 20:25:39
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Ale dlaczego EVO albo 6l Corvette ma być bardziej szkodowe? Szkody
    > powodują
    > ludzie, a nie samochody. Statystyki są jasne - szkodowi są mężczyźni
    > poniżej 26. roku życia.

    Znaczy każdy ? Jak nie każdy to o co Ci właściwie chodzi ?

  • 70. Data: 2010-03-09 20:32:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    R.M. pisze:

    > zgadza sie, ale pieniadze wtedy by nie przepadaly, mysle ze kazdy
    > powinien miec mozliwosc wyboru

    Jesteś w stanie wnieść kaucję w wysokości 1,5 bańki Euro?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl