    From: Sebcio <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tytuł mgr inż.
    Date: Sun, 08 Feb 2009 15:22:58 +0100

    Krzysiek pisze:

    > kolego, oczywiste jest że nigdzie gdzie nie jest to niepotrzebne, to nie
    > podaje się przed nazwiskiem tytułów zawodowych.

    No to gdzie jest potrzebne ? Chyba w głowie tytułomaniaka, bo przepisy
    nie nakazują podawania tytułu zawodowego. Kierownik budowy może być
    zmuszonym do podawania w dokumentach numeru uprawnień, ale podawanie
    zdobytego stopnia zawodowego przed nazwiskiem to albo kwestia
    upodobania, albo przyjętego zwyczaju.

    Czasami wydaje mi się że niektórzy są tak niepewni posiadanego
    wykształcenia, że muszą się o swej ciężko zdobytej wiedzy upewniać,
    pisząc gdzie popadnie "mgr inż. Jan Kowalski"...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio