    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: trzebaby było poRe: Nasza dzielna policja
    Date: Sat, 12 Dec 2009 12:01:41 +0100

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    Co to jest to coś w temacie?

    > Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:kjzhbrxn7bt.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    >
    > Dziwny ten artykuł. Po pierwsze nie przychodzi mi do głowy żadne
    > orzeczenie sądowe, które by jakoś szczególnie traktowało osoby
    > malujące ściany. Czemu miałoby to być wykroczenie? Granica strat 250
    > zł jest dość jasna i wynika z przepisu. Tu już nawet nie zostaje
    > margines, do jakiś interpretacji.

    Wydajemisie, że może chodzić o interpretację, czy odmalowuje się całą
    ścianę, czy tylko pomazany w ciągu ostatnich 30 sek przed złapaniem
    kawałek. Orzecznictwa nie znam.

    > Po drugie dość ciekawa wydaje mi się
    > koncepcja przesłuchania wcharakterze świadka domniemanego sparwcy.

    A w jakim charakterze byś przesłuchał? To chyba jest typowe działanie
    MO, pardon, PP, przesłuchujemy świadków, aż się ktoś przyzna lub
    sypnie kolegę?

    MJ