  • 181. Data: 2014-01-21 09:37:44
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-01-21 08:24, Andrzej Lawa pisze:

    > Napisałeś, że chcesz zabijać i będziesz to lubić? Napisałeś. CBDO,
    > morderco!

    Ziew.
    Zakończyłem dyskusję z tobą, gdy zacząłeś wymyślać treści,
    których nie napisałem.
    Zieew.

    JD

  • 182. Data: 2014-01-21 09:44:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.01.2014 09:37, JD pisze:

    > Ziew.
    > Zakończyłem dyskusję z tobą, gdy zacząłeś wymyślać treści,
    > których nie napisałem.
    > Zieew.

    Oj, kłamco, kłamco - sam pisałeś, że chcesz go zabić. Cudzymi rękoma ale
    chcesz.

  • 183. Data: 2014-01-21 10:04:54
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-01-21 09:44, Andrzej Lawa pisze:

    > Oj, kłamco, kłamco - sam pisałeś, że chcesz go zabić. Cudzymi rękoma ale
    > chcesz.

    Ale ty wymyśliłeś, że będę to lubił.
    EOT

    JD

  • 184. Data: 2014-01-21 10:38:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Jan 2014 10:04:54 +0100 osobnik zwany JD napisał:

    > Ale ty wymyśliłeś, że będę to lubił. EOT

    chesz ale nie lubisz? masochista?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 185. Data: 2014-01-22 00:41:56
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-17 11:35, charwel(Oo)==::: pisze:

    > Tak. To, że on zamordował ze szczególnym okrucieństwem kobietę w ciąży,

    i powinien być odizolowany od społeczeństwa - dożywocie do dotkliwa i
    surowa kara

    > ale masti zgadza się przechować na
    > nasz koszt takiego skurwysyna karmiąc go i zapewniając mu opiekę
    > medyczną w celi z TV do końca jego zasranego życia,

    to o kasę chodzi? To na ile wyceniasz życie przeciętnego kowalskiego? Bo
    patrząc jak nasza szlachta się bawi za publiczne pieniądze to chyba
    wszystkim powinno się walnąć ów zastrzyk - 15minutówkę.

    > a jak jeszcze
    > amnestia biedaczka obejmie to demokracja ukaże swoje wspaniałe

    sami się na amnestie nie wysyłają - pretensje kieruj gdzieś indziej

    > Jak ten biedaczek pocierpiał 10 min to żal dupę ściska.

    jasne palmy żywcem - cywilizacja i sprawiedliwość pełną gębą. Głupi
    jesteś czy nieudolnie prowokujesz?

    > W jakim ja lewackim świecie żyję.

    aha, jednak głupi :)

  • 186. Data: 2014-01-22 08:38:40
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    wiadomości news:lbbg0i$90f$1@node2.news.atman.pl...

    > Mhm. Czyli Południe skopało dupę Północy w Wojnie Secesyjnej?

    A co to ma do rzeczy?

    > Mam pewność co do nieskuteczności. To mogło działać w prymitywnych czasach
    > kiedy największym osiągnięciem technicznym był zajebiście duży mur a
    > uprawy rolne wymagały stada ludzi a nie jednego automatycznego traktora.

    Zniknąłeś właśnie Chiny.

    > Trudno argumentować z twoimi urojeniami i pianą na pysku.

    Pianę to masz właśnie ty, głównie z powodu braku argumentów.

    > Naziol to już z ciebie dawno wylazł.

    Tada! Najłatwiej zatakować takim "argumentem", niż żadnym.
    Zresztą - właśnie przegrałeś.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law

    > Jakie dzieci?

    > Nigdzie nie twierdziłem, że moją motywacją jest żal nad zbrodniarzami.
    > Jeśli tak twierdzisz albo bezczelnie kłamiesz albo jesteś za głupia żeby
    > żyć bez opiekuna ustawowego.

    Nie, po prostu to ty jesteś głupim bucem, który nie potafi zrozumieć
    argumentó, z którymi "dyskutuje".

    > Nawet sami co światlejsi Amerykanie wytykają swoim władzom odejście od
    > ideałów demokracji i państwa prawa.

    Tak pierdolą sami lewacy. Ale oczywiście do nich ci najbliżej.

    > Bredzisz.

    Tylko odpowiadam na twoim poziomie argumentacji.

    --
    Mariola

  • 187. Data: 2014-01-22 08:40:09
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A jaką masz pewność, że twój najbliższy sąsiad dzisiejszej nocy nie
    > zerżnie ci tyłka, a później nie poderżnie gardła?

    O ile zastrzeli mojego amstaffa (bo nie otruje, Carlos je tylko to, co ja
    lub mąż mu podamy) to ma szansę
    Tylko co w związku z tym?

    --
    Mariola

  • 188. Data: 2014-01-22 08:44:32
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    wiadomości news:lbbfa4$7r7$4@node2.news.atman.pl...

    > Mhm. Czyli lincz.
    >
    > Pomysły typowe dla zafajdanych nazioli.

    Argumenty charakterstyczne dla lewackich debili, albo czerwonego pomiotu.
    Ponieważ to nie są zbiory rozłączne - ba, ich część wspólna obejmuje pewnie
    z 80% elementów - "pozdrowienia" dla czerwonego ścierwa wśród antenatów.
    Poniewaz używasz idiotycznych lewackuich argumentów i zapewne jesteś
    potomkiem czerwonego ścierwa- to jesteś lewackim debilem. Q.E.D.

    --
    Mariola

  • 189. Data: 2014-01-22 08:47:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2014 08:44, Mariola Sryż pisze:
> [...]
    > wśród antenatów. Poniewaz używasz idiotycznych lewackuich argumentów i
    > zapewne jesteś potomkiem czerwonego ścierwa- to jesteś lewackim debilem.

    Typowe argumenty naziolskiej, odmóżdżonej KURWY, jaką niewątpliwie ty
    jesteś.

  • 190. Data: 2014-01-22 08:54:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2014 08:38, Mariola Sracz pisze:

    > A co to ma do rzeczy?

    Kto miał niewolnictwo? A kto wygrał?

    Za trudne?

    > Zniknąłeś właśnie Chiny.

    Nie. Chiny są właśnie dowodem na powyższe.

    [ciach]

    > Pianę to masz właśnie ty, głównie z powodu braku argumentów.

    JA? To nie ja domagam się linczu i widzę wszędzie zdrajców i obcych agentów.

    > Tada! Najłatwiej zatakować takim "argumentem", niż żadnym.
    > Zresztą - właśnie przegrałeś.
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law

    Link umiesz skopiować, ale na przeczytanie co tam jest napisane to
    jesteś już zbyt wielką kretynką.

    Jakie dzieci?

    > Nie, po prostu to ty jesteś głupim bucem, który nie potafi zrozumieć
    > argumentó, z którymi "dyskutuje".

    LOL

    Kretynka Sracz uroiła sobie, że użalam się nad zbrodniarzami, a potem
    uważa że to ja nie rozumiem argumentów... Zwróć uwagę, idiotko, że
    powyżej omawiamy MÓJ rzekomy argument! Twierdzisz, że nie rozumiem
    własnych argumentów? ;->

    > Tak pierdolą sami lewacy. Ale oczywiście do nich ci najbliżej.

    Charakterystyczne dla nazioli - wszędzie lewacy. I pewnie jeszcze Żydzi.

    > Tylko odpowiadam na twoim poziomie argumentacji.

    Nie. Bredzisz. Zamiast mózgu zrobiła ci się brunatna, zlasowana masa i
    myślenie cię przerasta.