  • 161. Data: 2014-01-19 13:01:58
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > A niby dlaczego chcesz nałożyć kolejną karę, skoro jego kara
    > zostanie
    > już zakończona?

    Po pierwsze nie karę a prewencje dla kogoś
    (wielokrotnego/seryjnego mordercy x4) u kogo recydywa będzie
    oznaczać śmierć innych.
    Po drugie nie "obrożę" ale "traker" czyli urządzenie pozwalające
    śledzić i rejestrować gdzie i kiedy przebywał, bo śledzenie to
    jedno a ograniczenie poruszania się to coś innego. IMHO *bardzo
    szerokie* ograniczenie poruszania się łatwiej traktować jako karę
    niż prewencje, lepiej się nie zaperzyć aż tak by Trynkiewicz miał
    zbyt duże szanse na wygraną w Strasburgu.

    --
    A. Filip
    Broda jest moja, a rządzi nią mułła... (Przysłowie arabskie)

  • 162. Data: 2014-01-19 16:33:12
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 19 Jan 2014 08:15:29 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > PLONK!

    Chyba się z rozpaczy potnę szarym mydłem.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 163. Data: 2014-01-19 17:04:35
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-01-19 13:01, A. Filip pisze:

> [...]
    > ograniczenie poruszania się łatwiej traktować jako karę niż prewencje,
    > lepiej się nie zaperzyć aż tak by Trynkiewicz miał zbyt duże szanse na

    Widać nie rozumiesz co to jest "prewencja".
    Ja także mam obawy, ale prawo jest prawem. Skoro prawo określiło, że 25
    lat to najwyższy wymiar kary za taki czyn, a gość odsiedział swoje to
    jakim prawem chcesz nakładać na niego kolejną karę czy też ograniczać
    prawo do wolności oraz prywatności?
    Jeżeli mamy być państwem praworządnym to także nie wchodzi w grę
    "śledzenie", ponieważ to godzi w podstawowe prawa człowieka do wolności
    i prawa do prywatnego życia.
    Dzisiaj będzie Trynkiewicz, a jutro nam wszystkim założą obroże,
    twierdząc, że to dla naszego dobra, bo każdy z nasz może kiedyś popełnić
    przestępstwo czy choćby nawet zwykłe wykroczenie.

  • 164. Data: 2014-01-19 21:23:45
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-01-17 15:28, Mariola Sryż pisze:

    > Mylisz prymitywizm z pragmatyzmem. To pewnie przez to twoje
    > wyrafinowanie.
    >
    > Swoja drogą, zobaczymy jak będziesz się wymądrzał, gdy taki skurwiel
    > zamorduje kgoś z twojej rodziny.

    A jaką masz pewność, że twój najbliższy sąsiad dzisiejszej nocy nie
    zerżnie ci tyłka, a później nie poderżnie gardła?

  • 165. Data: 2014-01-19 21:37:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 15:28:20 +0100 osobnik zwany Mariola Sryż
    napisał:

    > Mylisz prymitywizm z pragmatyzmem. To pewnie przez to twoje
    > wyrafinowanie.

    nie mylę.

    > Swoja drogą, zobaczymy jak będziesz się wymądrzał, gdy taki skurwiel
    > zamorduje kgoś z twojej rodziny.

    a wiesz, że równie dobrze może Cię poćwiartować jakiś inny seryjny
    samobójca?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 166. Data: 2014-01-19 22:01:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-19 12:53, uzytkownik pisze:
    > A niby dlaczego chcesz nałożyć kolejną karę, skoro jego kara zostanie
    > już zakończona?
    Powoli zaczynam się zastanawiać, czy ktoś nie chce załatwić panu
    Trynkiewiczowi dostatniego życia, po wygraniu procesów w Trybunałach
    Praw Człowieka :->

    Maciek

  • 167. Data: 2014-01-20 07:58:22
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości grup
    et...

    > PLONK!

    >Chyba się z rozpaczy potnę szarym mydłem.

    Nie musisz. Ale obrażając i atakując personalnie wyszedłeś na chamskiego,
    wiejskiego przygłupa.
    A z takimi się nie dyskutuje.

  • 168. Data: 2014-01-20 12:43:41
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-01-17 18:38, Andrzej Lawa pisze:

    > Bardziej bym się obawiał kogoś z podobnymi skłonnościami, kto uniknie
    > złapania bo w okolicy tego Trynkiewicza zgwałci i zabije dzieciaka,
    > ludzie dokonają linczu na tym znanym i pełni prymitywnego poczucia
    > satysfakcji nawet nie będą się zastanawiać, czy mógł to być ktoś inny.

    A to jest dobry argument za karą śmierci.

    JD

  • 169. Data: 2014-01-20 13:36:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.01.2014 12:43, JD pisze:

    > A to jest dobry argument za karą śmierci.

    Bo?

  • 170. Data: 2014-01-20 13:57:27
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-01-20 13:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Bo?

    Bo nie będzie kozła ofiarnego, którego można będzie zlinczować
    i spać spokojnie, chociaż prawdziwy sprawca będzie na wolności.
    Bo sprawca może się zawahać wiedząc, że kara jest nieuchronna.
    Bo jak jednak się nie zawaha, to będą szukać prawdziwego sprawcy.
    Bo jest pewność, że Trynkiewicz już nikogo nie zabije.

    Ja bym chyba mógł żyć z takim wyrzutem sumienia.

    JD