  • Data: 2005-06-14 23:19:31
    Temat: Re: trochę głupia sprawa-czy miałem (mam) powody do obaw?
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > podawanie się za piętnastolatkę w celu skierowania ścigania o czyny
    > lubieżne na daną osobę w sposób oczywisty wyczerpało by przy tych
    > założeniach znamiona opisanego czynu zabronionego. Policjantka
    > następnego dnia przestała by być policjantką. Tak więc śpij spokojnie.

    Czuję się już całkowicie uspokojony, ale zadam jeszcze jedno, ostatnie pytanie,
    tak dla rozwiania wszelkich wątpliwości, bo jedno jeszcze ciągle się tu nie
    zgadza. Oczywiście istniały tylko dwie możliwości: albo ktoś sobie ze mnie
    żartował, albo zaszła opisana przez Pana sytuacja, tzn. ktoś dorosły (rzekomo
    policjantka) podawał się za o wiele młodszą osobę, żeby wmówić mi pedofilię lub
    coś podobnego. Twierdzi Pan, że to ostatnie, czyli celowe wprowadzanie mnie w
    błąd co do wieku, byłoby niezgodne z prawem. Czy aby na pewno? Przecież
    ostatnio sporo się mówi o kontrolowaniu rozmów na czatach przez policję w celu
    zwalczania ewentualnych patologii z pedofilią włącznie. Jak więc mają wyglądać
    tego typu kontrole? Chyba właśnie w sposób analogiczny do tego, z jakim ja się
    spotkałem, tzn. policjant wchodzi na czat np. pod nickiem Ania 12 i czeka na
    rozmówców, a później, jeśli rozmowa schodzi na temat, który według policjanta
    jest niewłaściwy (a być może celowo przez niego sprowokowany), kieruje on
    stosowny komunikat do osoby, z którą rozmawiał np. "Tu policja, namierzyliśmy
    cię, pedofilu, dobrze, że trafiłeś na nas, a nie na jakąś prawdziwą Anię".
    Zgodnie z tym, co Pan napisał, policja łamie w ten sposób prawo-coś mi tu nie
    gra.