  • Data: 2005-06-14 23:31:35
    Temat: Re: trochę głupia sprawa-czy miałem (mam) powody do obaw?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5431.0000001d.42af6602@newsgate.onet.pl...

    Karalne jest prowokowanie popełnienie przestępstw. Przy kontroli czatów
    po prostu policjant stara się "pilnować", by nie doszło do nieszczęścia.
    Do tego podawanie się za nielata jest pomocne. Ale przecież nierealne,
    by nagle wyskoczył z zarzutem, ze jego jako nielata bałamuciłeś.
    Monitorując czat sprawdza się kto i o czym rozmawia. jak dojdzie do
    nieszczęścia, to łatwiej winnego znaleźć. Można też zapobiegać
    odpowiednio reagując. I o to tu chodzi.

    Ponieważ popełnienie przestępstwa seksualnego przez Internet nie jest
    możliwe, to i nie ma sensu podawanie się w tym celu za nieletniego.
    Prędzej można tą drogą wyłapać idiotów, co porno rozsyłają.