  • 21. Data: 2004-08-02 08:34:04
    Temat: Re: tortury psa - gdzie zglosic?
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > przepraszam, nie pisalem ze wlasciciel jest be i pieska nalezy zabrac lub
    > uspic, no predzej wlasciciela :)
    > chodzi tylko o to aby jakas "wladza" pogrozila paluszkiem ze tak jest be i
    > tak nie wolno i piesek sie wscieka i jest nie wygodnie.
    >
    > ...aaa i kto ma sie wyprowadzic? ten z psem czy my wszyscy mamy sobie
    kupic
    > domy? :)

    ja proponuje posjc najpierw do wlasciciela. Tylko nie spwominaj o szcekani
    itp, bo jest rzecza naturalna,
    ze zleje sobie to co powiesz. I pozniej napisz co Ci powiedzial.

    Wladza zwykle nie pogrozi tylko zabierze i co z tego ze tobie ulzy jak
    zamienisz zycie tego psa w horror.

    P.

  • 22. Data: 2004-08-02 10:05:07
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Opix pisze:

    > Użytkownik " Mikolaj" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > zgłoś na policję najlepiej w kilku sasiadów -policja ma obowiazek z
    > tytułu ustawy o ochronie zwierząt -jak odmówi do prokuratury która
    > nakaże policji czynnosci z urzędu .

    A to wszystko pomimo, zi psy ie glosuja i nie maja swegoposla w sejmie..

    Boguslaw

  • 23. Data: 2004-08-02 14:48:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Psy upodobniają się zachowaniem do swoich właścicieli. Pomyśl nad tym.
    Pewnie
    > masz odchyły i lubisz się tarzać w gów...

    Nie tylko tarzać. Niektórzy uważają, że ma też nasrane we łbie;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 24. Data: 2004-08-02 15:22:38
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Pewnie
    >
    > Nie tylko tarzać. Niektórzy uważają, że ma też nasrane we łbie;)))

    "Haj Hitler" - bardziej moze miec nasrane we lbie facet ktory za czyms takim
    teskni.
    Zdaje sie to Ty z Olo tak chwaliles Hitlera.

    P.

  • 25. Data: 2004-08-02 16:41:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik " Mikolaj" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Sasiad w moim bloku ma bardzo duzego psa, pomimo tego ze mieszka w bardzo
    > malym mieszkaniu to jeszcze potrafi zamknac psa na malym balkonie przez
    dlugi
    > okres czasu (bez wody, jedzenia, cienia). Pies zalatwia potrzebe na
    > balkonie ... a nastepnie jest w tym caly umorusany. jest to bardzo
    uciazliwe
    > dla sasiadow zarowno pod wzgledem halasu (notorycznie szczeka) jak i
    > zapachowym nie mowiac juz o biednym psie. gdzie to zglosic?

    Znaj proporcjum mocium panie. Ja wiem, ze tytul posta "tortury" Wyglada
    efektownie, ale nie kazde znecanie sie nad zwierzeciem (jak opisane powyzej)
    jest juz torturami.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 26. Data: 2004-08-02 20:46:13
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

    > Pewnego dnia osoba typu Mikolaj, ktorej przeszkadzaalo szczekanie psa ,
    > podrzucila jej trutke. (weterynarz to potwierdzil)

    Bronisz sie tym postem a sam najechales na mnie!

    Wypraszam sobie Panie Przemku ale Ja nigdy bym nie trul psa lub innego
    zwierzaka chociaz nie wiem ile by mnie wkurzal. Skad te wnioski o mnie?

    Pozdrawiam,

    M.

  • 27. Data: 2004-08-02 20:52:13
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

    > Znaj proporcjum mocium panie. Ja wiem, ze tytul posta "tortury" Wyglada
    > efektownie, ale nie kazde znecanie sie nad zwierzeciem (jak opisane powyzej)
    > jest juz torturami.

    A wiec jak bys Ty to nazwal?
    "zarzadzanie zasobami zwierzecymi w mikro-otoczeniu"

    M.

  • 28. Data: 2004-08-03 08:40:05
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Bronisz sie tym postem a sam najechales na mnie!

    bo mnie zjebano bez powodu Chodzi mi o 3 piewrsze posty ktore sie pojawily
    po mojej odpowiedzi

    > Wypraszam sobie Panie Przemku ale Ja nigdy bym nie trul psa lub innego
    > zwierzaka chociaz nie wiem ile by mnie wkurzal. Skad te wnioski o mnie?

    w tym momencie chodzilo mi o osobe ktorej szczekanie przeszkadza, dlatego
    uzylem
    Pana imienia,
    Nie chcialem obrazic, przepraszam.

    > Pozdrawiam,

    P.

    --
    '''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""""""

  • 29. Data: 2004-08-03 17:13:38
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > A wiec jak bys Ty to nazwal?

    "Znecanie sie nad psem - gdzie zglosic"

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 30. Data: 2004-08-03 19:07:36
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

    > "Znecanie sie nad psem - gdzie zglosic"

    a czy podchodzacac bardzo elastycznie to nie jest to samo? :)

    M.