  • 11. Data: 2004-08-01 17:38:05
    Temat: Re: tortury psa - gdzie zglosic?
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > jak pies turla się w kupie to świadczy ze pies jest chory i własciciel
    > nie dba o jego zdrowie - spytaj się na grupie weterynarzy to wyjasnią ci
    > sposoby leczenia tej choroby oraz zagrożenia dla zdrowia osób z którymi
    > ten pies ma kontakt

    no to jezeli jest to choroba wowczas trzeba sie postarac zeby pies poszedl
    do weterynarza,
    i jezeli sie martwi o jego zdrowie to niech nie wspomina o szczekaniu i tym
    podobnych rzeczach.

    I czy w ogole byl u tego sasiada?

    NIedawno na tvnie bylo o pewnej nauczycielce ktora ubzdurala sobie ze jej
    uczennica ma zle w domu,
    Nie rozmawiala z matka. Zlozyla doniesienie, i sad odebral corke matce
    (bezpodstawnie), Zanim ją odzyska to minie troche czasu..

    P.

  • 12. Data: 2004-08-01 17:43:40
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:cej918$bhf$1@inews.gazeta.pl

    > (...) ja pierdole o co Ci

    NTG <-> *prostackie.wulgaryzmy

    > [...................]
    > Mailem 13 psow i niektore mialy jakies "odhyly"

    Fakt, psy jak ludzie, miewają (niektóre!) "odchyły", ale
    nie było i nie jest normą taczanie się psa w gównie.
    Pies jest stworzeniem "przestrzennym" i trzymanie
    go w małych_ciasnych pomieszczeniach, a tym bardziej
    zamykanie na balkonie jest *karygodne* i powinno
    być zgłoszone do odpowiednich służb.

    Średnio pies żyje ok. 10 lat więc ile Ty masz lat, że
    przeżyłeś aż 13 psów.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Celibat nie jest dziedziczny."

  • 13. Data: 2004-08-01 17:58:53
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał(a):

    > Mailem 13 psow i niektore mialy jakies "odhyly"

    Psy upodobniają się zachowaniem do swoich właścicieli. Pomyśl nad tym. Pewnie
    masz odchyły i lubisz się tarzać w gów...

    --
    JOHNSON :)

  • 14. Data: 2004-08-01 20:42:36
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

    > to czy nie ma wody ( w ogole ) to ktos normalny powienien sprawdzic a nie
    > osoba dla ktorej wygodne bylo by sie pozbycie psa:

    owszem nie ukrywam ze fajnie by bylo jakby wogole psow by niebylo w budynku
    ale ja rozumiem ze zwierze to czesc rodziny, a nieraz to pies jest lepszy od
    czlowieka. tutaj chodzi o to ze pies jest bardzo duzy a jest trzymany na
    bardzo malym balkonie. nie jestem znawca psow ale na moje oko to pies sie
    bardzo zle czuje (normalne aby wyl? i dostawal ogolnego pierd**ca?)

    mysle ze jest tutaj roznica czy pies lubi turlac sie we wlasnym gownie, ten
    pies poprostu nie ma wyboru bo nie ma miejsca na tym obsranym balkonie.

    mnie to akurat omija ale wiem ze innym sasiadom zalatuje gownem do ich
    mieszkan w goracy dzien kiedy musi sie trzymac okno otwarte. sadze ze i Ty
    nawet w takiej sytuacji bys sie wkurzyl, nie patrzac na to ile miales psow.

    pzdr,

    M.

  • 15. Data: 2004-08-01 20:48:09
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik " Mikolaj"

    > owszem nie ukrywam ze fajnie by bylo jakby wogole psow by niebylo w
    budynku
    to pierwsza sprawa - mnie draznia ludzie ktorzy tak mowia, ale masz do tego
    prawo

    > czlowieka. tutaj chodzi o to ze pies jest bardzo duzy a jest trzymany na
    > bardzo malym balkonie. nie jestem znawca psow ale na moje oko to pies sie
    > bardzo zle czuje (normalne aby wyl? i dostawal ogolnego pierd**ca?)
    powiem tak - mieszkalm w malym mieszkaniu i mialam duzego psa ktory sie tam
    swietnie czul, teraz ma oooogrooomny dom, wielki ogrodek w pelni do swojej
    dyspozycji i co? i jest nieszczesliwy!
    a co do kup - to ja mysle ze czasem to psy potrafia byc zlosliwe chociaz
    ponoc to tylko ludzka cecha

    > pies poprostu nie ma wyboru bo nie ma miejsca na tym obsranym balkonie.
    eee tam - moglby sobie siasc kolo kupy, albo wogole jej nie robic, co to
    pies nie potrafiacy wytrzymac paru godzin? bez zartow! ja rozumie ze moze go
    bolec brzuch - ale nie codziennie a rozumie ze psinka jest codziennie
    "katowana" balkonem

> [...]
    Ty
    > nawet w takiej sytuacji bys sie wkurzyl, nie patrzac na to ile miales
    to w takim wypadku nalezy zglosic sprawe do strazy miejskiej albo policji ze
    jest to uciazliwe, a nie od razu stawiac diagnoze ze to wlasciciel jest be i
    pieska nalezy mu zabrac i najlepiej uspic bo wtedy kolatorom bedzie sie
    swietnie zylo
    jak komus cos nie pasuje zawsze moze sobie kupic wlasny dom na odludzi i nie
    miec sasiadow (mysle ze taka posesja z domem na wsi bedzie tansza od malego
    mieszkania w takim bloku...)

    jednym slowem - nie podoba sie smrod - dzwonic do strazy miejskiej

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

  • 16. Data: 2004-08-01 21:13:42
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

> [...]
    > pieska nalezy mu zabrac i najlepiej uspic bo wtedy kolatorom bedzie sie

    przepraszam, nie pisalem ze wlasciciel jest be i pieska nalezy zabrac lub
    uspic, no predzej wlasciciela :)
    chodzi tylko o to aby jakas "wladza" pogrozila paluszkiem ze tak jest be i
    tak nie wolno i piesek sie wscieka i jest nie wygodnie.

    ...aaa i kto ma sie wyprowadzic? ten z psem czy my wszyscy mamy sobie kupic
    domy? :)

    pozdr,

    M.

  • 17. Data: 2004-08-01 21:19:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Mikolaj" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pozdrawiam i dzieki za info,

    Poza policją, o której napisał Opix, to jeszcze psami zajmuje się Straż
    Miejska oraz Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami i inne organizacje
    społeczne. Ja bym właśnie do któregoś z takich stowarzyszeń się zwrócił. Oni
    mogą ustalić, czy faktycznie opieka nad tym czworonogiem jest niewłaściwa i
    wówczas skierują zawiadomienie.

    Oczywiście możesz zgłosić to od razu Policji, ale wbrew pozorom nawet przy
    dobrej woli policji sprawa tak zaczęta nie będzie wcale łatwa. No bo granica
    tego znęcania nie jest ostra. Przydała by się opinia bezstronnej
    organizacji, która oceniła by, czy zmuszanie psa do całodziennego taplania
    się we własnych ekskrementach, to już znęcanie, czy jeszcze nieprawidłowość
    nie podlegająca ściganiu.

  • 18. Data: 2004-08-02 08:06:38
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]

    Ty
    > nawet w takiej sytuacji bys sie wkurzyl, nie patrzac na to ile miales

    moglbym sie wkurzyc, ale po co mowisz jak Ci zal psa, skoro wiadomo o co
    chodzi.
    Patrz na moja druga odpowiedz bedzie pod Twoim pierwszym postem.

    P.

  • 19. Data: 2004-08-02 08:28:29
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    Post jest kierowany do osob ktore bez powodu najechaly na mnie.

    Pomijam fakt ze mialem 13 psow i teoria z ksiazek mnie nie interseuje wiem
    jak jest w praktyce.
    2 Psy o ktorych opowiem nie nie zaliczaja sie do tych 13.

    Pierwszy z nich.

    Moja Babcia wyjezdzala do stanow, pies mial spedzac wiekszosc czau sam, nie
    pozwoililsmy na to.
    Wzielismy go do nas. Miala raka , guz na brzuchu wielkosci dyni ( czasami
    malal gdy brala dosc drogie leki)
    Prezz oststanie miesiace miala jak w niebie.
    Mieszkam przy lakach, codziennie chodzilismy spacery, wszystko pieknie
    ladnie..

    Pewnego dnia na spacerku wytarzala sie w czyms, w domu poczułem ze to gowno.
    O ile mi wiadomo tarzanie w gownie nie jest objawa Raka, wiec taka terorie
    prosze sobie darowac.

    Totalna bzdura.

    Zainteresowanym moge wyslac bardzo wstretny filmik w ktorym dorosle kobiety
    sie smaruja gownem, - kazdy ma jakies odhyly.

    drugi z nich
    Od X lat opeikuje sie dzieckiem. Jej rodzice mieli slicznego psa. ,
    Owczarek kaukaski. Dla tych co uwazaja ze to niebezpieczna rasa..
    Dziecczynaka od urodzenia z nim mieszkala wychowala sie nia.
    Wlazila na nia, nie raz przyjebala czyms itd. jedyna rzecza co ten pies
    zrobil jak byl juz na wykonczeniu psychicznym to warknal.
    nic wiecej. Przezyla 3 przeprowadzki, w ostanim domu miala swoj
    ogrod,traktowana chyba lepiej od wszystkich domownikow.

    Pewnego dnia osoba typu Mikolaj, ktorej przeszkadzaalo szczekanie psa ,
    podrzucila jej trutke. (weterynarz to potwierdzil)
    Ostatni rok zycia tego psa, to byl horror, w przeciagu kilku miesiecy po 10
    latach stracila zwrok, momentami chodzic nie mogla,
    kilka dni przed smiercia wylewu dostala, a wszystko tylko dlateo ze jakiemus
    straemu czy starej ,,. skuurrrwysynowi przeszkadzalo szczekanie.
    Ktorego bylo bardzo malo. Sa to ludzie ktorych Pan "Plumpi cos tam" tak
    szanuje. Ktorych jest zdecywdowanie mniej niz tej zlej mlodziezy.

    Gdyby Pan Mikolaj nie napisal:

    " jest to bardzo uciazliwe
    dla sasiadow zarowno pod wzgledem halasu (notorycznie szczeka) jak i
    zapachowym nie mowiac juz "

    absolutnie nic bym nie zaprotestowal,

    malo tego , jezeli bym zobaczyl ze ktos
    bije psa, wzial bym ta smycz i jego zlal.

    I zanim w ogole jakies wnioski sie wyciagnie gdy sie widzi psa np glodnego,
    trzeba chcoiaz sprobowac zrozumiec co sie tam dzieje
    a nie zglaszac do roznych isntytucji. (odbiegam od tego przykladu) rodxina
    moze byc biedna, jesc co klka dni (to samo pies),
    pomimo tego dbac w inny sposob o niego, dawac mu milosc.. co jest
    najwazniejsze, po za tym gdyby nie byl karmiony juz by nie zyl.

    Jak ktos powie ze w schronisku w takim przypadku mialby lepiej to moge sie
    na niego wysrac, swiadczy to o tym ze taka osoba niegdy
    w tym miejscu nie byla..

    Zabrac komus jest latwo..

    P.

  • 20. Data: 2004-08-02 08:31:35
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Fakt, psy jak ludzie, miewają (niektóre!) "odchyły", ale
    > nie było i nie jest normą taczanie się psa w gównie.

    sranie w banie , przeczytaj lepiej co Pan mikolaj pozniej napisal i sie nie
    madruj

    > Pies jest stworzeniem "przestrzennym" i trzymanie
    > go w małych_ciasnych pomieszczeniach, a tym bardziej
    > zamykanie na balkonie jest *karygodne* i powinno
    > być zgłoszone do odpowiednich służb.

    mylisz chyba balkon z klatka.

    > Średnio pies żyje ok. 10 lat więc ile Ty masz lat, że
    > przeżyłeś aż 13 psów.?

    sadzisz ze mozna miec jednorazowo jednego psa?

    Wysil sie troche i pomysl zanim cos takiego napiszesz.

    P.