  • Data: 2003-09-23 23:24:18
    Temat: Re: to trochę nie tak
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> niebacznie popelnil
    news:bkq8dr$lma$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    przypominam po raz kolejny: REGULAMINU!!!

    > Zaczynasz coraz bardziej niezdrowo bredzic...
    Bo nie daję sobie wcisnąć, ze o dostępnosci cennika mowa?

    > Mozesz mi wymienic
    > choc jeden powod, dla ktorego Taryfa KZK GOP mialaby wisiec na
    > przystankach (ktore nota bene nie sa wlasnoscia KZK) pomimo, ze
    > jej tekst jest powszechnie dostepny w:
    > 1) punktach sprzedazy
    > 2) internecie
    > 3) kazdym pojezdzie.
    Możemy rozwinąć i problem TARYFY...Potem
    Najpierw może jednak o bredzeniu. Ustalmy czy mówimy o REGULAMINIE
    (i powszechności jego wywieszania/udostępniania POZA śr.transp.)
    czy o TARYFIE. Bo moje pytanie dotyczyło powszechności praktyki
    takiego udostępniania regulaminu.

    A powód dla którego praktycznym jest wywieszanie cennika usług na
    przystankach faktycznie jest tylko jeden:
    aby podróżny mógł bezproblemowo i w sposób najbardziej dla niego
    wygodny się z nim zapoznać.
    BTW jak zapoznać się, czy to z regulaminem, czy to z cennikiem
    wywieszonym w pojeździe, skoro jak przyznałeś, aby wejść do pojazdu
    trzeba albo mieć bilet (za ile?! jaki?!), albo być uprawnionym do
    bezpłatnego przejazdu (a jakie warunki trzeba spełnić? może trzeba
    mieć bilet bezpłatny jak kolej praktykuje?)
    Nb na mojej prowincji MZK umieszcza ceny biletów na rozkładach jazdy
    bezboleśnie.

    --
    pozdro
    poreba