  • Data: 2003-09-24 09:48:40
    Temat: Re: to trochę nie tak
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > FYI: w 200-tysięcznym mieście na niedzielę po południu
    > znam *JEDEN* czynny punkt sprzedaży (otwarty "24"),
    > może i są jakieś inne... ale nie znam.

    Brednie, brednie i jeszcze raz brednie. Akurat KZK GOP ma jedna z najlepiej
    w kraju rozbudowanych sieć sprzedaży biletów - tak jednorazowych jak
    okresowych). Nawet w Mysłowicach, w ktorych mam przyjemnosc mieszkac
    (niecałe 80 tys mieszk.) jest conajmniej kilkanaście kolektur oraz
    kilkadziesiąt (kilkaset?) punktow sprzedazy biletow jednorazowych.

    > O, o tym że KZK wyłącza serwery na weekend to można było
    > sobie na grupach od transportu poczytać ;) Sam doświadczyłem :(,

    Sranie w banie. A raz na pol roku awaria wszedzie sie moze zdarzyc.

    > choć przyznaję że ostatnio chyba jest lepiej.
    > No i tu mi kaktus jak ww. rozwiązania coś pomogą osobie
    > która przyjechała np. w niedzielę PKSem w inne miejsce niż
    > dworzec w dużym mieście.

    A nie mogla sie zapoznac w sobotę, zanim do tego PKSu wsiadla? Dalsze
    podroze zwykle sie w jakis sposob planuje...

    > ...i o to poszło. To *ty* twierdziłeś że "wsiadając do
    > pojazdu trzeba mieć bilet, bo po wejściu trzeba go
    > skasować".

    Tak? No to zacytuj mnie, gdzie tak stwierdzilem. Bo sa np. osoby ktore nie
    musza miec biletu wcale, jest tez szeroka gama biletow nie wymagajacych
    kasowania.

    pdr
    Olo