  • Data: 2003-09-24 10:54:03
    Temat: OT: to trochę nie tak
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Sep 2003, Olo Kwasniak wrote:
    [...]
    >+ > bezpłatnego przejazdu (a jakie warunki trzeba spełnić? może trzeba
    >+ > mieć bilet bezpłatny jak kolej praktykuje?)
    >+
    >+ PKP jest jedyną znana mi firmą przewozową o tak dużym stopniu zidiociałości.

    Jak MF zaprowadzi twojej firmie "dowód traktowany jak faktura
    z wykazanym VATem" to możesz zmienic zdanie :]
    Argumentacje do obejrzenia w przeszłych dyskusjach o zwrocie
    butelek :), z VATem "na dokumencie" (może być paragon) nie ma żartów !

    Od darowizn, bezpłatności i "przeznaczeń na własny użytek" VAT trzeba
    *również* wykazać księgowo :|, może przy "bezVATowych" biletach
    (jak jest teraz) da się jakość obejść ścisłe wyliczanie "co kto
    i komu". Ale na biletach kolejowych VAT jest, i jak rozumiem
    do biletu bezpłatnego generuje się ("sama" :)) faktura wewnętrzna
    na kwotę "brakującego" VATu. Nic nadzwyczajnego :[
    Biurokracja fiskalna i tyle. Na pewno jeszcze jej przybędzie :(

    pozdrowienia, Gotfryd
    (VATowiec w nastroju narzekającym :))