  • Data: 2002-11-30 10:12:09
    Temat: Re: testament-wzor
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | testament nie musi być sporządzony przez notariusza można go sporządzić
    | samemu w oparciu o przepisy .

    No pewnie, tylko że wówczas ma trochę inną treść. O tym oczywiście też
    pomyślałem, tylko po kiego nienotariuszowi wzór testamentu sporządzanego u
    notariusza? Przecież notariusz z reguły wysłuchuje woli i sporządza ten
    testament sam, tak, aby był zgodny z ta wolą.
    Stąd moja uwaga. Chodzi mi o to, czy STOMEK naprawdę wie czego potrzebuje.