  • Data: 2002-12-01 23:23:47
    Temat: Re: testament-wzor
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@w...pl> napisał(a):

    > No cóż, czuję się winny. Gość potrzebował pomocy, a myśmy mu nie pomogli
    > tylko drwimy. Skoro się nie odzywa, to może już miało miejsce otwarcie
    > spadku?
    i myślisz, że nie zdążył? Stomek rzucił hasło i ponieważ jest nieobecny
    urządzamy sobie ucztę(nie mówię, że stypę). Stomek, odezwij się(nawet jako
    duch), bo się temat kręci na twój temat.
    A tak na poważnie to też się czuję winna. Pewno się przestraszył. Stomek to
    jest internet.
    > A swoją drogą, czy w dobie podpisu elektronicznego (martwe pawo, ale prawo)
    > istnieje mozliwośc sporządzenia testamentu w formie elektronicznej?
    > Iinternetowego Biura Notarialnego jeszcze nie widziałem, ale w końcu do
    > ważności testamentów wystarczy bodaj dwóch świadków (nie chce mi si teraz
    > zaglądać do kodeksu, ale jeśli więcej, to problem ilościowy, a nie
    > jakościowy). Zauzmy, że facet pisze na swoim kompie testament i sygnuje go
    > elektronicznie. Następnie ten sam dokument jest sugnowany przez świadków.
    > Czy taki testament będzie ważny?

    Jak na razie takiej możliwości kc nie przewiduje. Ten kazus jak na razie nie
    istnieje w naszym prawie.
    Pozdrawiam
    freni