  • 1. Data: 2002-03-26 11:40:28
    Temat: teren zabudowany
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    czy ktos z grupowiczow wie co znaczy teren zabudowany albo nie zabudowany -
    wg przepisow?

    ania

  • 2. Data: 2002-03-26 11:47:20
    Temat: Re: teren zabudowany
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Wejdz na strone "Onet" wpisz w wyszukiwarce "kodeks drogowy"
    i.....juz.Masz szczescie ze lenistwo samo w sobie nie jest
    karalne;))))

    Leszel

  • 3. Data: 2002-03-26 11:54:39
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote in message
    > Wejdz na strone "Onet" wpisz w wyszukiwarce "kodeks drogowy"
    > i.....juz.Masz szczescie ze lenistwo samo w sobie nie jest
    > karalne;))))

    Wtedy polowa Polaków siedziala by w pace ;)

  • 4. Data: 2002-03-26 12:21:26
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    | Wejdz na strone "Onet" wpisz w wyszukiwarce "kodeks drogowy"
    | i.....juz.Masz szczescie ze lenistwo samo w sobie nie jest
    | karalne;))))

    Może lepiej "Prawo o ruchu drogowym"

    Marcin.

  • 5. Data: 2002-03-26 12:23:28
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "KRZEM" <m...@s...pl000> napisał w wiadomości

    > Może lepiej "Prawo o ruchu drogowym"
    >
    > Marcin.

    Wystarczy "kodeks drogowy" ;)))

    Leszek

  • 6. Data: 2002-03-26 13:29:03
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Wystarczy "kodeks drogowy" ;)))

    chyba sie nie zrozumielismy

    na mojej ulicy postawili znaki ze jest to teren nie zabudowany -
    twierdza ze to wynika wlasnie prawa o ruchu drogowym - ale tam jest nie
    wiele napisane - bo to ze sa zanki to ok - ale na jakiej podstawie stawiaja
    te znaki????

    a zlosliwosci drodzy panowie - schowajcie sobie dla innych

    ania

  • 7. Data: 2002-03-26 13:51:20
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Jakie zlosliwosci? Zadalas pytanie i otrzymalas odpowiedz.Art.4
    kodeksu drogowego mowi o tym co to jest teren zabudowany.Nie jestes
    czasem blondynka?

    Leszek

  • 8. Data: 2002-03-26 14:29:02
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Jakie zlosliwosci? Zadalas pytanie i otrzymalas odpowiedz.Art 4
    > kodeksu drogowego mowi o tym co to jest teren zabudowany.Nie jestes
    > czasem blondynka?

    oczywiscie ze jestem - i z tego wlasnie powodu pytam co to jest teren
    zabudowany
    a kolego art 4 bynajmniej nie mowi nic na ten temat

    i jeszcze jedno - na jakiej podstawie wydzial ruchu i komunikacji robi
    uzgodnienia "prjektantom" gdzie postawic jaki znak???
    na podstawie kodeksu drogowego???
    mnie nie interesuje co mowi znak tylko DLACZEGO taki znak jest wlasnie w tym
    a nie innym miejscu

    czy jasno sie wyrazam?

    druga sprawa - jesli blondynki sa takie nie inteligentne - to co powiedziec
    o ludziach ktorzy ich nie rozumieja? chyba slowa inteligencja nie powinno
    sie stopniowac

    ania

  • 9. Data: 2002-03-26 17:59:27
    Od: z...@i...pl

    Dnia Tue, 26 Mar 2002 12:40:28 +0100, "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisaBe[:
    > czy ktos z grupowiczow wie co znaczy teren zabudowany albo nie zabudowany -
    > wg przepisow?

    Zabudowany jest oznakowany znakami D 42

    Zygmunt Skalny i...@p...pl

  • 10. Data: 2002-03-26 20:05:59
    Od: "Maniek" <d...@p...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    > czy ktos z grupowiczow wie co znaczy teren zabudowany albo nie zabudowany

    A może "obszar zabudowany" ?

    Pozdrawiam - Maniek