  • 11. Data: 2002-03-26 21:55:35
    Temat: Re: teren zabudowany
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    news:a7q0oj$160$1@druid.ceti.com.pl...

    > oczywiscie ze jestem - i z tego wlasnie powodu pytam co to jest
    teren
    > zabudowany
    > a kolego art 4 bynajmniej nie mowi nic na ten temat

    Mowi ,mowi.Czytalas?

    Leszek

  • 12. Data: 2002-03-27 07:19:49
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    teren
    > zabudowany
    > a kolego art 4 bynajmniej nie mowi nic na ten temat

    A bo mnie zmylilas;))))Art.2 mial byc.

    Leszek

  • 13. Data: 2002-03-27 09:29:37
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > A bo mnie zmylilas;))))Art.2 mial byc.

    dokladnie - ale ciagle nie wiem kto na jakiej podtsawie ustala co jest a co
    nie jest teren - albo jak ktos juz sie czepia szczegolow - to obszarem
    zabudowanym albo nie

    bo ok - kolejny raz powtarzam - kierowcoc informuja o tym znaki - ale ten
    kto stawia znaki na jakiej podstawie to robi?
    to juz wymyslilam - stawia np rejon drog na zlecenie um wydzialu komunikacji

    wydzial komunikacji zatweirdza projekty - a ten kto projektuje - skad wie ze
    to jest wlasnie taki a nie inny obszar?

    ania

  • 14. Data: 2002-03-27 09:32:46
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Maniek" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A może "obszar zabudowany" ?
    >
    > Pozdrawiam - Maniek

    A moze "wsio rawno";))))))))

    Leszek

  • 15. Data: 2002-03-27 16:23:30
    Od: "Maniek" <d...@p...pl>

    > wydzial komunikacji zatweirdza projekty - a ten kto projektuje - skad wie
    ze
    > to jest wlasnie taki a nie inny obszar?

    Masz troszeczkę racji ale...
    1. Znaki stawia zarządca drogi np. Generalna Dyrekcja Dróg Publicznych - na
    drogach krajowych
    2. Zarząd Dróg Wojewódzkich - na drogach wojewódzkich
    3. Zarząd Dróg Powiatowych - na drogach powiatowych
    4. Zarząd Dróg Miejskich na drogach miejskich
    5. Gminy na drogach gminnych lub innych
    Wydziały komunikacji nie mają tutaj nic wspólnego.

    Pytasz o akt prawny ? Odpowiadam: Na razie jeszcze obowiązuje Zarządzenie
    Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z roku 1994 tzw. Instrukcja w
    sprawie znaków drogowych, jednocześnie informuję Cię, iż na dniach ma ukazać
    się nowa decyzja, w której jest opisane gdzie ustawia się znak "Obszar
    zabudowany" (tzw. domki). Zaręczam Cię, że chyba nie znajdziesz jej w lexie
    czy na innych tego typu stronach - 3 lub 4 pokaźnych rozmiarów tomy (w
    instrukcji zawarte są wytyczne w sprawie znaków poziomych, pionowych, jak
    powinno oznaczać się zajęcie pasa drogowego na czas robót i wiele innych
    ciekawych rzeczy)

    Pozdrawiam - Maniek

  • 16. Data: 2002-03-27 16:54:42
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > 4. Zarząd Dróg Miejskich na drogach miejskich
    > 5. Gminy na drogach gminnych lub innych
    > Wydziały komunikacji nie mają tutaj nic wspólnego.

    wlasnie kolega sie myli :-(
    juz przeszlam po drabinie biurokracji w krakowie
    i tak - droga jest miejska - czyli rejon drog miejskich powiedzial ze jest
    tylko firma ktora "stawia" znaki na zlecenie wydzialu dorg i komunikacji UM
    krakow

    ten to wydzial - stwierdzil ze oni faktycznie wydaja takie zelcenia RDM-owi,
    ale to cos powstaje na podtsawie wykonanego projektu, ktory ten to wydzial
    uzgadnia i zatwierdza

    i wlasnie - na jakiej podstawie - nazwijmy to "projektant" tworzy taki
    projekt gdzie jaki znak postawic???

    > Pytasz o akt prawny ? Odpowiadam: Na razie jeszcze obowiązuje Zarządzenie
    > Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z roku 1994 tzw. Instrukcja w

    i pewnie wlasnie tego szukam:-(

    postawili mi znak ze mieszkam na terenie ups - na obszarze
    niezabudowanym:((((( - szkoda mowic

    ania

  • 17. Data: 2002-03-27 17:01:44
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał:

    >Zadalas pytanie i otrzymalas odpowiedz.
    No ty jej raczej (odpowiedzi) nie udzieliłes. Poradziłes 'wejdz,
    wpisz, poszukaj', a przecież o RADĘ, gdzie szukać nie prosiła !

    >Art.4 kodeksu drogowego mowi
    Nie moze 'mówić', bo akt prawny na który się powołauje po prostu NIE
    istnieje (jest KK, KC, KW, ale nie KD). Kodeks drogowy to co najwyżej
    zbiór aktów np. PoRD (art.4 ???), rozp. w sprawie znaków itp.

    > o tym co to jest teren zabudowany.
    W PoRD definiuje sie OBSZAR zabudowany, nie teren !

    >Nie jestes czasem blondynka?
    Wstyd mi za Ciebie. Zobacz ile błedów formalnych mógłbyś sobie
    zarzucić, ale nie zrobisz tego, bo wolisz grzecznie pytajaca
    dziewczyne złosliwie nazywac blondynka (nie podobaja ci sie dziewczyny
    w ogóle czy wolisz brunetki ?). Jak byś się czuł, gdyby Ania wysłała
    skarge do "n...@o...icpnet.pl" ?
    Nikt z nas nie wie wszystkiego, więc troche więcej pokory i zero
    agresji, złosliwosci.
    Nie będę zaskoczony, jesli oburzysz sie na mnie. Natomisat sprawisz
    to, jesli napiszesz Ani "przepraszam" - stać cię na to ?

    Artur Golański

  • 18. Data: 2002-03-27 18:08:26
    Od: "Maniek" <d...@p...pl>

> [...]
    RDM-owi,
    > ale to cos powstaje na podtsawie wykonanego projektu, ktory ten to wydzial

    To straszliwa biurokracja panuje w Krakowie :(. W Poznaniu jest to
    rozwiązane tak: Zarząd Dróg Miejskich jest przy Urzędzie Miasta (Wydział
    Komunikacji jest też przecież przy Urzędzie Miasta) Dlatego decyzje wydaje
    Zarząd Dróg Miejskich. Oczywiście musi być projekt opiniowany przez policje
    (wynika to z Rozporządzemnia), Fizycznie znak stawia firma "X", która
    wykonuje tego typu prace.

    "postawili mi znak ze mieszkam na terenie ups - na obszarze
    niezabudowanym:((((( - szkoda mowic"

    O warunkach ustawiania znaku "obszar zabudowany napiszę jutro, gdyż w pracy
    (tak to się jakoś złożyło), że jestem w posiadaniu projektu Wytycznych...,
    które na dniach mają się ukazać. (jeśli nie zapomnę :))