    From: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tabliczka na bramie "zakaz parkowania"
    Date: Sat, 19 Jul 2008 07:20:16 +0200

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 18 lipiec 2008 16:34
    > (autor Andrzej_K
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <1...@a...biaman.net>):

    > No pacz pan... A akurat znaki zatrzymywania i postoju mają całą masę
    > wersji obowiązujących przed znakiem....

    "Masę"? To podaj choć jeden oprócz tych:
    B-35 + T-25b, B-36 + T-25b, B-35 + T-25c i B-36 + T-25c

    > ... oraz wersji wieszanych na ścianach.

    Nie rozumiem? Co to jest "wersja umieszczana na ścianach"
    Do tej chwili sądziłem, że w Polsce obowiązują i mają moc
    prawną znaki drogowe podane w:

    Rozporządzenie
    Ministra Infrastruktury
    z dnia 3 lipca 2003 r.

    w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla
    znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa
    ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach
    (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r.)?

    Policja co do takich "wersji" także ma inne niż Ty zdanie:
    http://tinyurl.com/6fkwer
    W tym wypadku akurat nie chodzi o "wersję ścienną_filarową"
    lecz o to, że "znak" nie trzyma parametrów znaku drogowego.

    Widocznie, jak zwykle, Ty wiesz lepiej, a ja, niestety, się
    myliłem?

    > No pacz pan, znów PoRD ma inne zdanie na ten temat.

    Twoją "wadą" nie jest to, że na każdy temat odpowiadasz
    autorytarnie i zawsze masz inne zdanie, ale to, że nigdy
    nie podajesz źródła swoich rewelacji. (np. PoRD jest
    "wielki i długi" więc uściślaj swoje "inne zdanie", np.
    PoRD Art. 49.2. ust 1 - 'Zabrania się postoju w miejscu
    utrudniającym wjazd lub wyjazd, w szczególności do i z
    bramy, garażu, parkingu lub wnęki postojowej;')

    Z mojej strony EOT

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    IDEA naszej ERY to żyć na PLUSie i mówić HEYAH