  • Data: 2022-02-17 15:20:41
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Feb 2022 08:57:11 +0100, Kviat wrote:

    > Kłamiesz.
    > W tych badaniach jest wyraźnie napisane, że skuteczność spada z czasem,
    > a nie, że są nieskuteczne.

    ktorych badaniach?

    > Nadal nie wyjaśniłeś, dlaczego naukowcy nadal namawiają do szczepień
    > nieskutecznymi szczepionkami.

    Bo idą za trendem, ze trzeba namawiać ?

    P.S. Uslyszane dzis - amerykanscy naukowcy zmierzyli, ze odpornosc
    po "booster" czyli dawce wspomagajacej utrzymuje sie tylko 4 miesiace
    ..

    PPS. Ale jak ma tak spadac z kolejnymi dawkami ... to moze lepiej bylo
    sie nie szczepic, jesli szczepionka robi cos zlego :-P

    > Kłamiesz.
    > Nie dość, że aktualne, cotygodniowe, to jeszcze z podziałem na landy,
    > grupy wiekowe... co tylko możesz sobie zażyczyć. Pokaż mi bardziej
    > konkretne, bardziej aktualne i bardziej wiarygodne dane polskie.
    > Raporty od 22.07.2021, publikowane co 7 dni, ostatni jest z 10.02.2022.

    Ktory to dokladnie link ?

    > Co jest bzdurą i robieniem kurwy z logiki, bo nie straciła. Skuteczność
    > spada z czasem. Tak przynajmniej pokazują dane.
    > Sam pokazywałeś te wykresy.
    >
    > Pokaż takie, na których skuteczność jest zerowa, a nawet niech ci będzie
    > te 10%, to mnie przekonasz. W czym problem?

    Statystyka nowych zachorowan z Polski z poprzedniego tygodnia cie nie
    przekona?

    J.