  • Data: 2022-02-18 11:57:34
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Feb 2022 17:02:33 +0100, J.F napisał(a):

    > Ano, wyszlo jak zwykle.
    > Ale moze intencje byly dobre :-)

    No faktycznie, dla rodziny i znajomych Szumowskiego intencje były wręcz
    znakomite. Tyle przewalić przy okazji kowida nie każdy by umiał, ale PiS to
    przecież elita.

    > No coz, jak sie kupuje w trybie pilnym urzadzenia, na ktore jest
    > akurat olbrzymie zapotrzebowanie, to nie ma sie co dziwic,
    > ze maja dziwne pochodzenie i niekoniecznie wszystkie potrzebne
    > papiery, tudziez kompletne wyposazenie.

    Trzeba było kupić w trybie normalnym, ale wtedy nie dałoby się zrobić
    takiego wielkiego wała na skalę antonowa.

    > Jakich znowu klamstw?
    > Co najwyzej liczby mam złe podane - tzn takie podano, ja tylko
    > przeliczylem.

    Co konkretnie przeliczyłeś i wyszło, że szczepionki "nie działają"?

    > Jak np z tym PKB - wydaje mi sie, ze jakosc sluzby zdrowia ma wplyw
    > na przezywalnosc Covid, ale wyniki podales.
    >
    > Tylko ze juz z wykresu wynikalo, ze w krajach "starej Unii",
    > smiertelnosc byla podobnie niska niezaleznie od PKB, w
    > nowej Unii" smiertelnosc byla mocno rozna, choc PKB podobnie male.

    https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view?usp=sharing

    Belgia miała największą śmiertelność w całej UE.
    Na wykresie groch z kapustą; gdzie ta "podobnie niska śmiertelność
    niezależnie od PKB w krajach starej Unii"?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl