  • Data: 2022-02-17 15:14:00
    Temat: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł się zaszczepić?]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Feb 2022 14:01:09 +0100, Olin wrote:

    > Po to, żeby nie zachorować i nie umrzeć.

    Skoro prawie wszyscy zarazeni, to pewnie ta reszta tez i przeszla
    bezobjawowo.

    > Od prawie dwóch lat wiemy, że osobisty instruktor Szumowskiego pokazał
    > sfałszowane certyfikaty.

    Ja tam podejrzewam, ze maseczki byly normalne - chinskie.
    Czy one spelnialy chinskie normy czy nie - to pewnie nie wiadomo,
    a jak sie maja chinskie normy do europejskich, to tez nie wiadomo.

    Natomiast wiem, ze szum informacyjny w takich sprawach bywa wielki.

    P.S.
    https://wiadomosci.wp.pl/sprawdzala-maseczki-od-inst
    ruktora-narciarstwa-prezydent-ja-odznaczyl-665088716
    4193664a

    > Nie było żadnego przetargu. Izdebski akurat przechodził z tragarzami koło
    > MZ i dostał na drugi dzień przelew z góry. Taki przypadek.

    Cos tam chyba jednak bylo - jakis konkurs ofert?

    > W tym czasie UE to robiła przetarg i kupiła sprawne certyfikaty od
    > producentów 3 razy taniej.

    Tylko zobacz kiedy to sie zaczelo, kiedy zakonczylo i kiedy miala byc
    dostawa.
    A tu mial byc szybki zakup.

    > Kupiono szmelc bez certyfikatów. Do tej pory nie odzyskano 50 mln złotych.

    Znowu bez certyfikatow?
    Czy jednak mialy byc to normalne wyroby znanych producentow, pracujące
    na calym swiecie?

    Z czasem.

    J.