  • Data: 2014-09-18 13:39:03
    Temat: Re: szuka ich policja - jaki zarzut?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Sep 2014, HIKI wrote:

    > Ja sie pytam o konkret - kto odpowiada, jak latajacy robot wniesiony przez
    > niewiadomo kogo (zakazu nie ma) spadnie mi na glowe.

    Przecież .B:artek. Ci napisał.
    Równie dobrze ktoś może strzelać z procy (i trudniej będzie ustalić
    użytkownika).

    > Bo tego latajacego gowna jest coraz wiecej.
    >
    > A ja wiem, ze takie urzadzenia sie nie psuja i nie spadaja do czasu az sie
    > zepsuja i spadna.

    Ty się martw o satelity.
    Rząd Australii bodaj wystawił komuś mandat "za śmiecenie" (chyba rządowi
    USA, ale głowy nie dam, w każdym razie któryś z większych satelitów
    i raczej nie chodziło o MIR, który też gdzieś tam spadał, choć "główna"
    część w ocean)

    pzdr, Gotfryd