  • Data: 2014-09-19 10:49:24
    Temat: Re: szuka ich policja - jaki zarzut?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Sep 2014, HIKI wrote:

    > Jednak jak ostrzelal koles tramwaj to go szukala policja.

    Otóż to.
    Więc jak ktoś ostrzela Cię helikopterem, to też będzie go szukała
    policja.
    Przecież NIKT nie twierdzi, że "wprawiany w ruch napędzany
    siłami natury" sprzęt nie odpowie za ew. zamach :]

    > 0,5 kg spadajace z 30 m moze zrobic szkode.

    Może.
    Raptem cokolwiek tej wagi wypadające komuś z 10 piętra.
    I odpowiada za to oczywiście.
    Nadto te wszystkie latające straszydła mają śmigła lub skrzydła,
    co samo z siebie nieco je spowalnia w porównaniu do młotka
    podobnej wagi (jak mam wybrać czym oberwać, to lepiej tym
    czymś latajacym innym niż rakieta niż młotkiem).
    Jeśli coś niesie tu nadzwyczajne ryzyko, to umyślne kierowanie
    takiego sprzętu w ludzi. I jest nieproporcjonalnie mniejsze,
    niż kierowanie w ten sposób sprzętu "tona i wyżej" :>
    (mam na myśli wymuszenie pierwszeństwa na drodze :>)

    pzdr, Gotfryd