  • 41. Data: 2006-12-31 12:44:19
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Angie" <J...@O...EU> napisał w wiadomości
    news:en8a3r$6as$1@news.onet.pl...

    > Ja wole truskawki z cukrem a Ty?:-) Oszczędz mi głupich licytacji, bo
    > znamy sie za długo netowo i za bardzo Cie lubie, zeby sie przepychac dla
    > samej zasady. Dlatego przestalam subskrybowac pl.soc.dzieci ze znudzil
    > mnie tez wieczny magiel wiec moze nie przenosmy go tu:))

    Masz rację :)

    pozdr

    Monika

  • 42. Data: 2006-12-31 12:49:24
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Johnson [Sun, 31 Dec 2006 11:55:16 +0100]:

    > Ale bardziej niż pieniądze.

    G... znaczy tego, ten trzeci rodzaj prawdy... Nie rekompensuje
    ani jedno, ani drugie. Ale z kasy przynajmniej skorzystasz. Z
    faktu siedzenia dupka w pierdlu - ani trochę.
    Witamy w realnym świecie.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * Gry OnLine * Radio GG * Ni Huyah... *

  • 43. Data: 2006-12-31 12:55:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > Witamy w realnym świecie.

    To że to twój świat, nie oznacza że jest on realny ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 44. Data: 2006-12-31 12:58:05
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Johnson [Sun, 31 Dec 2006 13:55:21 +0100]:

    > To że to twój świat, nie oznacza że jest on realny ...

    Zapewniam że jest. O ile się w nim siedzi, a nie z boku
    tylko obserwuje.

    Kira

  • 45. Data: 2006-12-31 12:58:25
    Od: B0L0 <b...@i...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Tak, czy siak jestem w ogóle przeciwny płaceniu przez pytającego,
    > natomiast uważam, że nawet gdyby zapłacił zarzutu przekupstwa postawić
    > mu nie można i o to mi chodzi.

    moze masz racje. rozwazmy jeszcze 2 sprawy
    1) czy jak 'ofiara' za miesiac sobie przypomni ze chce jeszcze 20tysiecy
    to tez bedzie odszkodowanie
    2) czy kredyty ktore koledzy ofiary wzieli na konto auto-cracka tez sa
    forma odszkodowania
    w sumie to odpisuje pod niewlasciwym postem ale co tam.
    jeszcze raz sugeruje spowiedz u ojca i wspolna jaknajszybsza wizyte na
    najblizszej komendzie policji

    --
    pozdrawiam
    bolo

  • 46. Data: 2006-12-31 13:32:37
    Od: Tommy <n...@n...domain.la>

    Dnia 30 Dec 2006 20:32:45 -0800
    a...@t...pl napisał(a):
    > Wydaje mi się że ona zarabia w ten sps kase ,dopiero teraz
    > każdy element łączy w calosc. Wystarczyło że pokazała tyłek
    > i ..... nie mogłem się oprzec,ale napewno jej nie zgwałciłem,no
    > bo czy ofiara zakłada gwałcicielowi durexa ? , bo jak :D 17letnia
    > blondyka wpychała mi język to miałem odmówic i wywalic ją z
    > auta.
    Wiem że to trudne ale czasem dobrze się zorientować zawczasu że coś
    jest nie tak, dziewczyna jest za chętna... a na dodatek zbyt młodo
    wygląda.

    > Jutro rano pójde z tym do prywa dedektywa !,miejmy nadzieje ze
    > się nie myle.
    I dobrze bo to jedyne logiczne wyjście.

    --
    Tommy mailto:<tommy.public(at)gmail.com>
    http://skyline.ltd.pl

  • 47. Data: 2006-12-31 13:46:15
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Kira <c...@e...wytnij.pl> napisali:

    > Policja i prokuratura palcem nie ruszy, a jeszcze się przy
    > okazji dowiesz że w zasadzie to należało w kuchni przy garach
    > siedzieć, a nie tam o jakichś rozrywkach myśleć i jak babe się
    > zachciało wychodzić z domu to niech się nie dziwi. Pierdolenie
    > w bambus z tym zgłaszaniem. Nie opłaca się za cholerę.

    Bzdura. Za duzo filmow ogladasz.

  • 48. Data: 2006-12-31 13:48:01
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    boguslaw <b...@a...edu.pl> napisali:

    > Zauwazylas ze Twoja wersja kupy sie nie trzyma ?

    No i gwalt na tylnym siedzeniu samochodu... To tez malo mozliwe.

  • 49. Data: 2006-12-31 13:54:43
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Idiom <i...@w...pl> napisali:

    > Ale Angie wyraźnie odnosi się nie do całej sytuacji, tylko do argumentu
    > Roberta pt."ofiara gwałtu nie myśli o kradzieży portfela".

    Jak ktos martwi sie o to zeby ujsc z zyciem to o portfelach nie mysli.
    W przeciwienstwie do cichodajek naciagaczek.

  • 50. Data: 2006-12-31 14:00:44
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Kira <c...@e...wytnij.pl> napisali:

    > G... znaczy tego, ten trzeci rodzaj prawdy... Nie rekompensuje
    > ani jedno, ani drugie. Ale z kasy przynajmniej skorzystasz. Z
    > faktu siedzenia dupka w pierdlu - ani trochę.
    > Witamy w realnym świecie.

    No to wyobraz sobie, ze dla ofiary gwaltu zapuszkowanie gwalciciela jest
    bardzo wazne. A forsa od niego dosc obrzydliwa.
    Witamy w realnym swiecie.