    From: "Alek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szok
    Date: Sun, 9 Mar 2003 10:18:43 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@n1-137.elartnet.pl

    Użytkownik "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:b4eo33$th$1@szmaragd.futuro.pl...

    > cich
    >
    > Po przeczytaniu wszystkich postów przeraziło mnie skąd tyle złośliwości.
    > Tego typu metody nigdy do niczego dobrego nie prowadzą a jedynie do
    > eskalacji problemu.
    > Ja bym nie nazwał metod "a my głośniej", albo "zapchamy wam kanalize" jako
    > dobrych rad ( może niezrozumienie problemu bo nie chodziło o złośliwość
    > sąsiadów a jedynie uciążliwość posiadania sąsiada z dziećmi).

    Z listu Kropy:
    "Już nawet rozmawialam z nimi żeby troche ciszej sie zachowywali, bo
    przeciez to nie da sie tak mieszkać, zero spokoju, ale można sobie gadać. "

    To nie jest jednoznaczna wypowiedź. A jeśli ta osoba szuka środków prawnych,
    to znaczy, że "wesoło" tam nie jest.

    > Mam nadzieje że nie wszyscy tak myślą i całe szczęście że niektóre posty
    > były w innym tonie bo zaczynałem tracić wiarę w ludzi. Nie kwestionuję
    > istnienia problemu a jedynie metody rozwiązania
    > Pozdrowienia Andrzej

    A z Twojego posta:
    "Co poradzić? Zamienić mieszkanie, próbować wyciszyć (jeśli wysokie)? Bo
    chyba nie chcesz ich pozywać sądownie ? Można zastanowić się przy okazji o
    normach akustycznych w budownictwie jak to jest uregulowane normami "

    Na trzecie pytanie odpowiem pytaniem: A po co Kropa pisała na pl.soc.prawo?
    Zmiana mieszkania - proponujesz ucieczkę od problemu, a nie rozwiązanie go.
    A co jeśli w nowym miejscu też będą dzieci?
    Próba wyciszenia - na czyj koszt?

    pozdrawiam
    Alek